کد خبر 8820
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

عزیزی:

اجرای ضعیف آموزش و پرورش، قانون رتبه بندی را از خاصیت انداخت

اجرای ضعیف آموزش و پرورش، قانون رتبه بندی را از خاصیت انداخت

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس از نحوه اجرای قانون رتبه بندی معلمان انتقاد و گفت: اجرای ضعیف آموزش و پرورش، قانون رتبه بندی را از خاصیت انداخت.

به گزارش نمایندگان ما، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی یکشنبه ۲۷ شهریور در جمع برخی از فعالان فرهنگی با انتقاد از نحوه اجرای ضعیف قانون رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش با ارایه یک آیین نامه ضعیف، قانون رتبه بندی را از خاصیت انداخت.

او افزود: اینکه معلم به نوعی مجبور شود که برای مشمول شدن در قانون رتبه بندی، مدارکی را بارگزاری کند که بعضاً متعلق به او نیست، کار صحیحی نیست و این از ضعف آیین نامه وزارتخانه آموزش و پرورش است، هر چند که وزارتخانه خود نخواهد که چنین اتفاقی بیفتد.

نایب‌ رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز می‌شنویم که برای بارگزاری مدارک در سایت رتبه بندی، بازار سیاه مدرک سازی شکل گرفته و این در شأن معلم و آموزش و پرورش نیست که بازیچه دست چنین گروههایی قرار گیرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: بنده صراحتا به شخص وزیر آموزش و پرورش گفتم که با این آیین نامه ضعیف، قانون رتبه بندی معلمان از خاصیت افتاد، چراکه منزلت معلم را خدشه دار می‌کند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود نیاز اصلی آموزش و پرورش را محتوای مناسب و معلم در تراز دانست و گفت: متاسفانه آموزش و پرورش در این راستا ضربه خورده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس اضافه کرد: گلوگاه آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان است لذا باید برای پرورش معلم در تراز و محتوای مناسب، روی کیفیت این دانشگاه کار کرد.

انتهای پیام

کد خبر 8820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • موسوی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 0
    همه چی شده کشک! مجلس کشک! دیوان عدالت اداری کشک! قوه قضاییه کشک! و تمام بودجه رتبه بندی می رود به جیب ....بی لیاقت و دم و دستگاه طویل و عریضش! لعنت خدا بر ظالمان و حقخوران! دل معلمها خون شده!