کد خبر 8904
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

علیزاده برمی در گفتگو با نمایندگان ما:

سانسور دستاوردهای ایران در رسانه‌های غربی/ باید در مذاکرات تضمین بگیریم 

سانسور دستاوردهای ایران در رسانه‌های غربی/ باید در مذاکرات تضمین بگیریم 

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: رسانه‌های غربی معمولاً دستاوردهای ایران را سانسور می‌کنند و تریبون سازمان ملل فرصت خوبی است که رئیس جمهور قطعاً از آن استفاده خواهد کرد.  

علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، با اشاره به اینکه رئیس جمهور تاکنون به خوبی از حقانیت جمهوری اسلامی ایران در نیویورک دفاع کرده است، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد سلطه استکبار در رسانه های جهان هستیم و واقعیت‌های جمهوری اسلامی ایران در سانسور شدید استکبار رسانه‌ای جهان است.  

وی بیان کرد: بر این اساس، یکی از جاهایی که ما می‌توانیم از آن استفاده کنیم و حقایق مربوط به جمهوری اسلامی ایران را مطرح کنیم، تریبون سازمان ملل متحد است.  

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مستحضر هستید که در حال حاضر  استکبارجهانی رسانه‌ای در جهان اجازه بروز خبرهای مربوط به پیشرفت علمی ما را نمی دهند. همچنین عمران و آبادانی جمهوری اسلامی ایران ببسیار قابل توجه است که در رسانه‌های غربی سانسور می‌شود.  

علیزاده برمی ادامه داد: در بحث هسته‌ای جنایتی که غرب علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد و ظلمی که آنان به ما می‌کنند، بارز است و این بار هم ما فقط به آن‌ها گفتیم که باید در مذاکرات تضمین دهند اما با سلطه رسانه‌ای خود به گونه ای موضوع را انعکاس می‌دهند که گویا ایران حاضر نیست پای توافق بیاید.  

وی تاکید کرد: همه می دانند که آن دوران که آمریکا کدخدای جهان بود، گذشته است و الان نظام تک بعدی فروپاشیده است. تحریم‌های ظالمانه علیه ایران زیاد است و حتی غربی‌ها داروهای کودکان دارای بیماری پروانه‌ای را تحریم کردند. این واقعیتی است که باید در مجامع بین‌المللی مطرح شود.

انتهای پیام

کد خبر 8904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =