کد خبر 8917
۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

آغاز سال تحصیلی با پویش "همه حاضر" در آیگپ

آغاز سال تحصیلی با پویش "همه حاضر" در آیگپ

پویش خیرخواهانه "همه حاضر" هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی در آیگپ آغاز شد.

به گزارش نمایندگان ما، پس از دو سال پیاپی که به دلیل همه گیری ویروس کرونا، سال تحصیلی در اقصی نقاط کشور به صورت آنلاین آغاز می‌شد، امسال همچون سال‌های نه چندان دور، شور و شوق اول مهر در خانواده‌های ایرانی جاریست.

اول مهر برای همه آن‌هایی که دانش‌آموزی در خانواده دارند حال و هوای خاصی دارد و البته این حس و حال برای سایر افراد هم نوستالژیک و دوست‌داشتنی است.

امسال هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی، پویش خرید نوشت‌افزار برای یک میلیون دانش‌آموز مناطق محروم در آیگپ آغاز شده است.

کاربران می‌توانند در این پویش خیرخواهانه به منظور خوشحالی هر چه بیشتر یک میلیون دانش‌آموز شرکت کنند.

کاربران نیکوکار آیگپ برای مشارکت می‌توانند از دو روش استفاده کنند.

روش اول بدین صورت است که باید در آیلند وارد قسمت  پویش "همه حاضر" شوید و با کلیک بر روی نشان... ن. در این کار خیر شرکت کنید. هر کلیک ارزش ریالی دارد که آیگپ دو برابر آن ارزش را برای استفاده در این پویش نیکوکارانه هزینه خواهد کرد.
روش دوم به این شکل است که کاربران علاوه بر کمک به این پویش از طریق کلیک می‌توانند به شکل ریالی نیز در این کار خیر مشارکت کنند. برای هم‌یاری به صورت مالی، کاربران می‌توانند با انتخاب مبلغ دلخواه، در تهیه لوازم‌التحریر برای یک میلیون دانش‌آموز مناطق محروم شرکت کنند.

نکته قابل توجه اینجاست که امتیازات در آیگپ ارزش ریالی دارد و کاربران این پیام‌رسان می‌توانند امتیازات خود را برای مشارکت در این کار خیر خرج کنند.

اگر تاکنون آیگپ را نصب و یا بروزرسانی نکرده‌اید برای نصب و بروزرسانی این اپلیکیشن و شرکت در این کار خیرخواهانه، می‌توانید عدد ۱ را به ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال و یا از طریق مارکت های داخلی و یا شماره‌گیری #۸۰*۱* برای دانلود، نصب و یا بروزرسانی اقدام کنید.

انتهای پیام

کد خبر 8917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =