کد خبر 8940
۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

جوکار:

رفتارهای خشونت آمیز اخیر با مطالبه مردم فاصله زیادی دارد

رفتارهای خشونت آمیز اخیر با مطالبه مردم فاصله زیادی دارد

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس با تاکید بر اینکه کمیسیون ابعاد اغتشاشات اخیر را بررسی خواهد کرد، گفت: ردپای دشمن در اغتشاشات مشهود است و این رفتارهای خشونت آمیز با مطالبه مردم فاصله زیادی دارد.

به گزارش نمایندگان ما، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در واکنش به حرکات تند و خشونت آمیز در تجمعات چند روز گذشته  بعد از فوت «مهسا امینی» بیان کرد: بحث مطالبه گری یک موضوع است و بحث ایجاد اغتشاش و به حاشیه بردن مطالبات مردم با حضور دشمن ها و دروغ پردازی موضوع دیگری است. امروز دشمن پروژه ناامن سازی و ایجاد آشوب در داخل کشور ما را دنبال می کند.

در ناامنی ها مردم بیشترین ضرر را دیده اند

وی در ادامه اظهار کرد: ردپای آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود و منافقین در ایجاد اغتشاش در داخل کشور کاملا مشهود است. فلذا این اغتشاش هایی که در حال رخ دادن است با مطالبه مردم فاصله زیادی دارد. در این ناامنی که ایجاد شده مردم هستند که بیشترین ضرر را دیده اند. به اموال برخی از کاسبان خسارت وارد شده است. متاسفانه به نیروهای پلیس و زنان با حجاب نیز تعرض صورت گرفت.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تخریب کردن اموال عمومی و اموال خصوصی مردم و این رفتارهای خشونت آمیز  نشان می دهد که هدایت این اغتشاش ها با دشمنان و بدخواهان بوده و خود مردم نیز با این رفتارهای خشونت امیز مخالف هستند. کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها نیز قطعا ابعاد این اغتشاش ها را با اخذ گزارش از دستگاه های ذی ربط بررسی خواهد کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 8940

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =