کد خبر 9065
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

ابراهیمی:

وضعیت زیرساخت حوزه آموزشی در لرستان بسیار اسفبار است

وضعیت زیرساخت حوزه آموزشی در لرستان بسیار اسفبار است

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت زیرساخت حوزه آموزشی در لرستان بسیار اسفبار است.

به گزارش نمایندگان ما، یحیی ابراهیمی نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در خصوص وجود مدارس کپری و سنگی در لرستان، اظهار کرد: متاسفانه تنها در بخش کاکاوند شهرستان دلفان از مجموع  ۱۷۰ مدرسه ۵۰ مدرسه کانکسی کپری  وجود دارد.

وی بیان کرد: وضعیت زیرساخت حوزه آموزشی در لرستان بسیار اسفبار است.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه وزارت آموزش و پرورش فقط منتظر کمک خیرین است در حالیکه این وزارتخانه ملکف است  ۵۰ درصد زیرساخت‌های آموزشی را در مناطق محروم لرستان به انجام برساند.

ابراهیمی عنوان کرد: زیرساخت‌ها در مناطق محروم استان که در ادوار گذشته ساخته نشدند؛ نیاز است نوسازی مدارس به شکل جدی به این امر ورود پیدا کند.

وی اضافه کرد: در شهرستان سلسله و دلفان وضعیت نامطلوبی به لحاظ زیرساخت‌های آموزشی وجود دارد.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بازدیدهایی که انجام شده وضعیت مدارس کانکسی در دو شهرستان سلسله و دلفان و سایر مناطق محروم استان مناسب نیست و حتی این مدارس فاقد سرویس بهداشتی و آبخوری مناسبی هستند.

ابراهیمی گفت:  در مواردی مشاهده شده  مدارسی در استان مورد استفاده قرار می‌گیرند که کد تخریب گرفتند و باید تخریب و بازسازی شوند.

وی گفت: مدارسی که کد تخریب خوردند هرآن در معرض ریزش و تخریب بوده و با وقوع یک زلزله جان دانش‌آموزان را تهدید می‌کند و فاجعه‌ای انسانی ایجاد خواهد کرد.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این خصوص تذکر جدی به وزیر آموزش و پرورش خواهیم داد تا نسبت به این مساله بی‌تفاوت نباشد و وارد عمل شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 9065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =