کد خبر 9067
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

بذرپاش:

سلحشوری‌ ها و از خودگذشتگی‌ های پلیس در تاریخ ماندگار است

سلحشوری‌ ها و از خودگذشتگی‌ های پلیس در تاریخ ماندگار است

رئیس کل دیوان محاسبات کشور به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با یگان نیروی انتظامی این نهاد نظارتی، از زحمات تلاشگران نظم و امنیت کشور قدردانی نمود.

به گزارش نمایندگان ما، مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با یگان نیروی انتظامی این نهاد نظارتی، از زحمات تلاشگران نظم و امنیت کشور قدردانی نمود.

وی در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: سلحشوری ها و از خودگذشتگی های نیروی پلیس، همیشه در تاریخ ماندگار است چراکه هرچقدر کار، پُر زحمت تر باشد، هرچه افراد ناآگاه بیشتر خُرده بگیرند و مغرضان بیشتر توهین کنند، ثوابش نزد پروردگار عالم بیشتر است.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور در ادامه پیرامون وقوع ناآرامی های اخیر در کشور، ضمن اظهار تاثر نسبت به درگذشت خانم مهسا امینی و تسلیت به خانواده‌ی ایشان، افزود: انقلاب خمینی عزیز (ره) همچون درخت تنومندی است که کسی یارای برخورد با آن را ندارد چون اینجا کشور خمینی و خامنه ای و بهشتی و مطهری و حاج قاسم است؛ این کشور، ستارخان و مدرس و دلیران تنگستان را به خود دیده است.  

بذرپاش تصریح نمود: نظام اسلامی یک موجودیت مستقل و رعنا در عالم است که دشمنان سالهاست تلاش می‌کنند با انواع و اقسام ترفندها از جنگ و ترور گرفته تا تحریم های ناجوانمردانه، آن را فرو بریزند اما مطمئناً همچون گذشته تلاش های مذبوحانه دشمنان علیه ملت بزرگ ایران راه به جایی نخواهد برد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: البته نباید منکر ضعف ها و کم‌کاری‌ها و ناکارآمدی‌های موجود نیز بود و لازم است در رفع آن بکوشیم.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور افزود: نظام آموزشی ما نظام مترقی و کارآمدی نیست و به این موضوع، باید فضای مجازی کاملا رهاشده را بیافزاییم که فقط هر از گاهی در این باره حرفی زده می‌شود، اما از استراتژی مشخص خبری نیست و تلاش خاصی مشاهده نمی‌شود.

بذرپاش در پایان تاکید نمود: جوانان و نوجوانان این مرز و بوم، ظرفیت های بی نظیری دارند و جزو بهترین ها هستند که اگر فضای مناسب برای ایشان فراهم شود و تاریخ پررشادت این ۴۴ سال به درستی برایشان عرضه شود، به مراتب شایسته تر از نسل ابتدای انقلاب ایفای نقش خواهند نمود.

انتهای پیام

کد خبر 9067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =