کد خبر 9161
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

بهروزی فر:

دولت طبق قانون قیمت ها را به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بازگرداند

دولت طبق قانون قیمت ها را به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بازگرداند

نماینده مردم فومن در مجلس با انتقاد از گرانی قیمت مواد غذایی و دارو گفت: دولت باید به اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۱ درخصوص قیمت مواد غذایی و کالاهای اساسی و دارو رسیدگی کنید. براساس این قانون قیمت ها باید براساس قیمت ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ باشد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۹ مهرماه) در تذکر شفاهی ضمن تبریک هفته فراجا و میلاد حضرت محمد (ص) و هفته وحدت به ملت های مسلمان و مردم ایران گفت: آقای رئیس جمهور، وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدت هاست که بدون وزیر مانده، قبلا چندماهی سرپرست داشت اما متاسفانه امروز سرپرست هم ندارد و مسئولی که این وزارتخانه را مدیریت کند ندارد و باید بگویم این وزارتخانه مهم امروز یتیم است. آقای رئیس جمهور، دستور بفرمایید هر چه سریعتر نسبت به معرفی فردی که لایق و شایسته این وزارتخانه است اقدام کنند تا تکلیف این وزارتخانه روشن شود.

وی خطاب به دولت مطرح کرد: دولت محترم؛ نسبت به اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۱ درخصوص قیمت مواد غذایی و کالاهای اساسی و دارو که امروز گران به دست مردم می رسد و مردم بامشکلات عدیده مواجهند، رسیدگی کنید. براساس این قانون قیمت ها باید براساس قیمت ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ باشد. لذا انتظار می رود که دولت در این راستا عنایت کند.

انتهای پیام

کد خبر 9161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • DK ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    دولت اهمیتی به سخنان مجلث نمی دهد