کد خبر 9162
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

سعادتی در نطق میان دستور:

محور اصلی اقدامات مجلس و دولت باید حل مشکلات معیشتی مردم باشد

محور اصلی اقدامات مجلس و دولت باید حل مشکلات معیشتی مردم باشد

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: مجلس، دولت و قوه قضائیه یک کاسه و یک جهت و در مسیر وحدت و انسجام زیر نظر مقام معظم رهبری برای تحول در زندگی مردم و معیشت آنها تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، مهدی سعادتی بیشه سری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۱۹مهرماه) مجلس ضمن تشکر از حضور ملت برای پایان بخشیدن به فتنه جدید، گفت: باید از بیانات مقام معظم رهبری صمیمانه از طرف نمایندگان مردم مجلس شورای اسلامی و ملت بزرگ ایران تشکر کنم. دنیا بداند که ایران عزیز و انقلاب اسلامی ما این درخت تنومند و شجره طیبه، به برکت خون شهیدان و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بیدی نیست که بر اثر این بادها خم به ابرو بیاورد. به تعبیر امام خمینی (ره) این پرچم را حتما به دست صاحب اصلی انقلاب، آقا امام زمان (عج) می‌سپاریم.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز به امپراطوری بزرگ و باشگاه بزرگ قدرت جهانی تبدیل شده است. دنیا از این فضای انسجام، وحدت، تحول و پیشرفت عصبانی است و باید از این عصبانیت بمیرد. باید بدانند ایران اسلامی کشوری تاثیرگذار در منطقه است و هیچ اراده، دشمن و کشوری نمی‌تواند در برابر این ملت ایستادگی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در این جنگ ترکیبی که آغاز شده است قطعا ملت بزرگ ما در پایان پیروز هستند، کسانی که این سناریوها را ایجاد نموده و از توان بیرون و داخل استفاده کردند هنوز پی به جایگاه ملت ایران نبرده اند. تنها امید دشمنان این بود که بتوانند با اغتشاش و ناآرامی و بی ثبات سازی و جنگ داخلی کار خود را دنبال کنند اما دیدند که ملت ایستادگی کرده است. کشور در مسیری قرار می‌گیرد که همان رشد و توسعه است و دولت نیز با جرات و جسارت به کار خود ادامه می‌هد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس، دولت و قوه قضائیه یک کاسه و یک جهت و در مسیر وحدت و انسجام زیر نظر مقام معظم رهبری برای تحول در زندگی مردم و معیشت آنها تلاش می‌کنند.

سعادتی بیشه سری عنوان کرد: در نشست با معاون اول رئیس جمهور اشاره کردم که باید محور اصلی اقدامات مجلس و دولت حل مشکلات معیشتی مردم باشد و با رانت خواران و زیادی خواهان که عامل اصلی فضای موجود هستند برخورد کنند.  

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه هرچه زودتر وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شود زیرا از نظر اقتصادی، اجتماعی، اشتغال و توجه به پا برهنه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، ادامه داد: در حوزه‌های صنعت و کشاورزی باید به تولیدکنندگان توجه کنیم. متاسفانه به کشاورزان ظلم شده است. علی رغم بالا بودن قیمت میوه در بازار نارنگی بر روی درخت با قیمت ۳ هزار تومان و پرتقال هر کیلوگرم ۵ هزار تومان خریداری می‌شود که باید افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه قیمت خرید برنج با تاخیر اعلام می‌شود، عنوان کرد: باید از کشاورزانی که بیمه آنها نیز پرداخت نشده حمایت شود. امیدوارم وزارت نیرو سریع‌تر به مسائل و مشکلات زیرساختی استان و شهرستان اینجانب در زمینه آب سرب، فاضلاب، سد سرجاز رود و نسبت اتمام کار آبرسانی به شهرهای گروه (الف) اقدام کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم باتوجه به حساسیت مجلس و پیگیری‌های مداوم برای حل مسائل معیشتی مردم شاهد این باشیم با تصمیمات مجلس و اجرای دقیق دولت و استانداران بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به ملت و کشور ارائه کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 9162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =