کد خبر 9165
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

ایزدخواه در نطق میان دستور:

آنچه امروز در کف خیابان رخ می دهد بی ارتباط با عملکرد حکمرانی ۳۰ ساله اخیر نیست

آنچه امروز در کف خیابان رخ می دهد بی ارتباط با عملکرد حکمرانی ۳۰ ساله اخیر نیست

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه آنچه امروز در کف خیابان رخ می‌دهد بی‌ارتباط با عملکرد حکمرانی ۳۰ ساله اخیر نیست، گفت: به نظر این موضوع رسوایی دیگری برای سیاسیون و جناح‌های چپی و راستی است که طراحی منظومه راهبردی و چند وجهی توسط امام جامعه را در مواجهه با امواج نوظهور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ندیده، نفهمیده و یا در عمل زمین زدند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، روح اله ایزدخواه  نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز(سه شنبه، ۱۹ مهر ماه) و در نطق میان دستور خود با بیان اینکه هر گاه برای یک جریان پیشرفت آماده می شویم و مدیران از شرطی سازی اداره کشور به اراده غربی ها دست بر می دارند، آنها دست از پا نشناخته به زمینه سازی آشوب و اغتشاش روی می آورند، گفت: آنها بزرگ ترین برگ برنده انقلاب یعنی امنیت را هدف می گیرند که این بار متفاوت است چون بعد از آن که با تجربه ای تلخ و سنگین به قیمت ۸ سال رکود و پسرفت کشور ثابت شد که به غرب نمی شود اعتماد کرد، با اتکا به جنگ شناختی-ادراکی و البته غفلت تاریخی ما نسبت به نسل آینده ساز کشور، تلاش دارند با جنبش سازی ایران را گرفتار مسائل درونی خود نگاه دارند اما جوهره فرنگی و اجتماعی مکتب خمینی(ره) از دسیسه های فرهنگی و اجتماعی نظام سلطه قوی تر است.

وی در ادامه با بیان اینکه آنچه امروز در کف خیابان رخ می دهد بی ارتباط با عملکرد حکمرانی ۳۰ ساله اخیر نیست، عنوان کرد: به نظر یک رسوایی دیگری برای سیاسیون و جناح های چپی و راستی است. آنها که طراحی منظومه راهبردی و چند وجهی توسط امام جامعه را در مواجهه با امواج نوظهور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ندیده، نفهمیده و یا در عمل زمین زدند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه ای عزیز از تهاجم فرهنگی دم زدند اما آنها به موی سر خانم ها تقلیلش دادند. امام خامنه ای مبارزه بی امان با فقر، فساد و تبعیض را طلب کردند اما آنها دعوت به مانور تجمل کردند. ایشان به جنبش نرم افزاری پرداختند اما آنها خجالت کشیدند به ترکیب علمی دانشگاه ها دستی بزنند. آیت الله خامنه ای تحول در آموزش و پرورش را طلب کردند اما آنها مدارس پولی را زیاد کردند. حضرت آیت الله خامنه ای نفی نظام سلطه را فریاد کردند اما آنها وارد نسخه های صندوق بین المللی پول و سازمان بهداشت جهانی و سند ۲۰۳۰ شدند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: امام خامنه ای اقتصاد مقاومتی را ترسیم کردند اما آنها یا پوزخند زدند و یا به جراحی سفره مردم پرداختند. ایشان به مردمی سازی اقتصاد پرداختند اما آنها خصوصی سازی را به یغما بردند. آیت الله خامنه ای عدالتخواهی را علم کردند اما آنها با غیض به عدالتخواری تفسیرش کردند. رهبر معظم انقلاب الگوی جهادی را ترویج کردند اما آنها اکراه داشتند امور را به دست جوان مؤمن و متخصص بسپارند. ایشان اقتصاد دانش بنیان را بنا نهاد اما آنها عرضه نداشتند مافیاهای اقتصادی را به هسته های نوآور تبدیل کنند.

وی افزود: سیاسیونی که به تعبیر استاد حیدر رحیم پور یا خائن بودند و یا خرفت، کشور را به آنجا رساندند که امروز فرزند ما و نوجوانی که باید قلم انقلاب را در جنگ تن به تن تمدنی با غرب به دوش بکشد در مقابل انقلاب قد علم کند. قطعا جوانان انقلابی و آزاده به وقتش با سیاسیون قبیله باز و بی هنر، تسویه حسابی تاریخی خواهند کرد.

ایزدخواه در ادامه خطاب به نسل نوظهور کشور گفت: هرچند دستگاه های عریض و طویل دولتی و نهادها و ستادها مسائل جامعه را رها کرده و درگیر آب و نان خود هستند اما آینده این کشور و آینده سازان این مرز و بوم خود شما هستید. من نیز به اندازه شما از بی عدالتی ها و تبعیض ها و رانتخواری ها و آقازادگی ها و درجا زدن ها و سیاست بازی های اصحاب قدرت و ثروت متنفرم و دلم چرکین است اما این را بدانید آن که فرمان به در افتادن با پرچم می دهد، آن که از فحاشی به ارزش ها مستانه قهقهه می زند و آن که پلیس و بسیج مظلوم و خدوم را دشمن جلوه می دهد در واقع از قدرت نسل جوان کشور ترسیده است چرا که می داند اگر پرورش یافتگان انقلاب به میدان واقعی مبارزه بیایند یعنی آنجا که درد پابرهنگان و غم مظلومان و آزادی انسان از استبداد و تحجر است، قدرت تغییر نظم جهانی و قدرت نجات همه ملت ها را خواهد داشت.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران ادامه داد: آینده کشور به سرعت در قبضه شما جوانان خواهد بود. انقلاب زنده و جاری را از آن خود بدانید و آینده پرنشاط و دل انگیز آن را به دست بگیرید.

وی در ادامه خطاب به جهادگران، حلقه های میانی و فعالان جبهه انقلاب تصریح کرد: اینک نبرد نهایی نه با آمریکا بلکه با اسلام آمریکایی بیش از گذشته فراهم شده است. حالا است که باید بی مهابا به اجتماعی سازی سازوکارهای اسلام و برنامه های اصیل انقلاب دست یازیم. هدفگیری اصلی ما انسان انقلاب اسلامی است. دیگر مماشات با الیگارشی مدیریتی و اداری خفه کننده سیاست های امامین انقلاب تمام شد. بانیان و حافظان وضع موجود باید رسوا شوند؛ فرقی هم نکند اصلاح طلب باشند یا اصولگرا یا چیز دیگر.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه محافظه کاری است که قتلگاه انقلاب است، خاطرنشان کرد: به تنها راهبرد نجاتبخش نظام که در منویات امام(ره) و رهبر انقلاب بارها به آن اشاره شده، متوسل شویم یعنی احیای جهادهای مردمی واقعی و غیردولتی و جنبش های عدالتخواهی تخصصی در تمام عرصه ها داشته باشیم.

انتهای پیام

کد خبر 9165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =