کد خبر 9169
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

میرتاج الدینی در گفتگو با نمایندگان ما:

«زاهدی‌وفا» هنوز سرپرست وزارت کار است/ ‌رئیس‌جمهور گزینه وزارت کار را سریع‌تر معرفی کند

«زاهدی‌وفا» هنوز سرپرست وزارت کار است/ ‌رئیس‌جمهور گزینه وزارت کار را سریع‌تر معرفی کند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تا زمان تعیین وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همچنان زاهدی وفا سرپرست این وزارتخانه خواهد بود.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، درباره وضعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: چندی پیش مهلت سه ماهه سرپرستی محمدهادی زاهدی‌وفا در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پایان رسید.

وی متذکر شد: در آن مقطع، از مقام معظم رهبری برای ادامه کار زاهدی‌وفا به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجوز گرفته شد که زاهدی وفا با همان مجوز و اذن رهبری همچنان سرپرست این وزارتخانه است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار ما از رئیس جمهور آن است که هر چه زودتر گزینه پیشنهادی خود برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.
میرتاج‌الدینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اطلاع دارید که چه فردی برای تصدی این وزارتخانه به مجلس معرفی خواهد شد، گفت: هنوز مشخص نیست که رئیس جمهور چه فردی را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

وی گفت: رأی آوری زاهدی وفا کم بود و رئیس جمهور باید فردی را به مجلس برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کند که علاوه بر دارا بودن ویژگی‌هایی چون سابقه و تجربه، رأی آوری هم در مجلس داشته باشد.

انتهای پیام

کد خبر 9169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =