کد خبر 9244
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

دنیامالی:

بررسی طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به امسال نمی رسد

بررسی طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به امسال نمی رسد

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باید به صورت شفاف هزینه و فایده تفکیک وزارت راه و شهرسازی به مردم اعلام شود اما بنده معتقدم که در شرایط کنونی اجرای این طرح به نفع منافع ملی نیست.

به گزارش نمایندگان ما، احمد دنیا مالی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی، بیان کرد: بنده معتقد  هستم در شرایط کنونی این طرح نیازمند کار کارشناسی بیشتر و تبیین است. موافقان این طرح معتقد هستند که اگر ما می خواهیم در حوزه مسکن یک کار قاعده مند انجام دهیم تا به نتیجه مطلوب برسد بایستی یک وزارتخانه جداگانه برای بحث مسکن داشته باشیم.

مخالفان معتقدند تفکیک وزارت راه و شهرسازی هزینه کشور را بالا می برد

وی در ادامه اظهار کرد: مخالفان این طرح معتقد هستند با اجرای آن هزینه‌های کشور افزایش می یابد. در دورانی این دو وزارتخانه از هم جدا بودند اما ما برای ادغام آنها اقدام کردیم. تفکیک مجدد این دو وزارتخانه در شرایط کنونی به صلاح نیست. به نظر می آید تفکیک این وزارتخانه در شرایط فعلی به نفع منافع ملی نیست.

بررسی طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به امسال نمی رسد

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده خودم معتقد هستم اجرای این طرح نیازمند کار دقیق‌تری است. امروز وزارت صمت به نوعی تجمیع چهار وزارتخانه است. امروز مجددا بحث جداسازی آن مطرح است. معتقدم باید به صورت شفاف هزینه و فایده اجرای این طرح ها برای مردم اعلام شود. بنده فعلا مخالف تفکیک وزارت راه و شهرسازی هستم.

وی در ادامه تاکید کرد: اکنون این طرح هنوز به صحن مجلس نیامده است و با توجه به اینکه طرح های متعددی در انتظار بررسی در صحن مجلس هستند بنده بعید می دانم که بررسی طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به امسال برسد.

انتهای پیام

کد خبر 9244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =