کد خبر 9439
۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴

حواشی حضور خضریان در دانشگاه تهران/ درهای بسته تالار دانشکده حقوق و علوم سیاسی

حواشی حضور خضریان در دانشگاه تهران/ درهای بسته تالار دانشکده حقوق و علوم سیاسی

در حالی که قرار بود نماینده تهران ساعت ۱۳ در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران سخنرانی کند، او با درهای بسته این تالار روبرو و گفته شد که اجازه برگزاری مراسم در این سالن داده نشده است.

به گزارش نمایندگان ما، علی خضریان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران برای سخنرانی در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دعوت شد.

موضوع این دعوت پرسش و پاسخ دانشجویی پیرامون وقایع اخیر است.

قرار بود مراسم ساعت ۱۳ برگزار شود که درهای تالار شیخ انصاری بسته بود؛ به خضریان گفته شد که متقی رئیس دانشکده حقوق اجازه برگزاری این مراسم در این تالار را نداده است.

از خضریان خواسته شد که به مسجد دانشگاه تهران برود که او در پاسخ گفت که مجوز این برنامه برای دانشکده حقوق بوده است و هیچ جایی غیر از دانشکده حقوق نمی‌رود.

این اتفاقات ادامه داشت تا اینکه خضریان از دانشجویان خواست یک صندلی و میز جلوی در تالار شیخ انصاری بگذارند تا او صحبت‌هایش را شروع کند چون این مراسم با مجوز بوده است.

بعد از اینکه یک میز و صندلی جلوی در تالار شیخ انصاری گذاشته شد، خضریان با عذرخواهی از دانشجویان خواست که روی زمین بنشینند تا صحبت‌هایش را شروع کند.

خضریان رو به دانشجویان، گفت: من از طرف مسئولان دانشگاه تهران از شما عذرخواهی می‌کنم که با برنامه مجوزدار اینطوری رفتار می‌کنند. این نشان می‌دهد چقدر بچه‌های انقلاب در محیط دانشگاه مظلوم و یتیم هستند. دغدغه حضورم در جمع شما عزیزان این بود که حرف‌های شما را به عنوان کسی که از خانواده دانشگاه است، بشنوم. معتقدم دانشگاه محل نقد است.

در این هنگام از خضریان خواسته شد که به سالن طبقه اول دانشکده حقوق به نام سالن عنایت برود و در آنجا صحبت کند.

خضریان به همراه دانشجویان به طبقه اول دانشکده حقوق آمد و در سالن مستقر شد تا صحبت‌هایش را بیان کرده و حرف‌های دانشجویان را بشنود؛ قرار بود مراسم ساعت ۱۳ شروع شود که به دلیل این حواشی جلسه ساعت ۱۳:۳۵ آغاز شد.

در نهایت خضریان به مدت دو ساعت به سوالات دانشجویان پاسخ داد و جلسه ساعت ۱۵:۳۰ به اتمام رسید.

انتهای پیام

کد خبر 9439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =