کد خبر 9552
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

میرمحمدی در گفتگو با نمایندگان ما:

محورهای تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف/ تبدیل موقوفات به محل پارک خودرو!

محورهای تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف/ تبدیل موقوفات به محل پارک خودرو!

نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ارائه داد.

سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف در مجلس شورای اسلامی، گفت: بنده متقاضی این تحقیق و تفحص هستم و بیش از ۸۰ نفر از نمایندگان مجلس هم آن را امضا کرده بودند.

وی متذکر شد: چندی پیش طرح تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و گزارش آن به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارجاع شد.

نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر گزارش کمیسیون فرهنگی درباره تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس است. امیدواریم که هر چه زودتر این طرح در دستور کار مجلس قرار گیرد تا در صورت تصویب در صحن مجلس، هیئت تحقیق و تفحص بررسی های خود را آغاز کنند.

میرمحمدی درباره محورهای تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، گفت: موقوفات زیادی در کشور وجود دارد، اما شاهد سوءمدیریت در این سازمان هستیم.

وی بیان کرد: علاوه بر این بسیاری از اماکن اوقافی به محلی برای پارکینگ خودرو تبدیل شده است و همچنین برخی از افراد به دنبال آن هستند که این اماکن را به صورت غیرقانونی تصاحب کنند.

نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:همچنین برخی از سازمان‌های دولتی اماکن موقوفی را در اختیار گرفتند اما هیچ گونه وجهی بابت اجاره این اماکن پرداخت نمی کنند و سوء مدیریت ها هم باعث شده است که کسی این موضوع را پیگیری نکند و به همین دلیل ما خواستار تحقیق و تفحص از این سازمان هستیم.

انتهای پیام

کد خبر 9552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =