کد خبر 9566
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

رئیسی در نطق میان دستور:

وزیر جهاد به اعتراض کشاورزان در مورد عوارض گمرکی بر محصولات جالیزی توجه کند

وزیر جهاد به اعتراض کشاورزان در مورد عوارض گمرکی بر محصولات جالیزی توجه کند

عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس از وزیر جهاد خواستار توجه ویژه به اعتراض کشاورزان در مورد وضع عوارض گمرکی بر محصولات جالیزی شد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حسین رئیسی عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی در علنی امروز (چهارشنبه، ۱۱ آبان ماه) و در نطق میان دستور گفت: خدا را شاکریم که این نظام الهی همواره با عنایت خداوند و الطاف قدسی و هدایت های رهبری از گردنه ها عبور کرد و به سوی عدول به اهداف و آرمان های امام راحل و این ملت بزرگ در حرکت است؛ در حوادث اخیر نیز امت حزب الله با حضوری گسترده و مسئولان و بصیرانه وظیفه خطیر حمایت از نظام و رهبری را به انجام رساند و دسیسه های دشمنان کینه توز نظام را نقش بر آب نمود و خون مطهر شهدای حرم حضرت شاهچراغ بار دیگر نظام اسلامی را بیمه کرد و چهره خشن و آدمکش حقوق بشر آمریکایی را به نمایش گذاشت.

وی افزود: مردم وظیفه خود را به نحو شایسته انجام دادند و وظیفه مسئولان است که به این مردم شایسته، خدمت شایسته انجام دهند.

نماینده مردم  میناب، رودان، جاسک و سیریک و بشاگرد در مجلس یازدهم خطاب به وزیر بهداشت گفت: حق مردم این نیست که در اوج شیوع بیماری آنفلوآنزا از حداقل های درمانی و حتی در مراکز درمانی شرق هرمزگان از پزشک عمومی محروم باشند ما نسبت به این وضعیت از مردم شرمساریم آیا شما شرمسار و خجالت زده نیستید؟

رئیسی خطاب به رئیس جمهور یادآور شد: بارها در مورد بازسازی منازل سیل زدگان شرق هرمزگان به ویژه روداب و میناب در دی ماه ۱۴۰۰ تذکر داده ام و مجددا تذکر می دهم که سازمان برنامه و بودجه را مکلف کنید مشکل مردم در اسرع وقت حل و فصل شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با مورد خطاب قرار دادن وزیر جهاد کشاورزی در مورد جبران خسارت سیلاب و سرمازدگی، گفت: مردم و کشاورزان هنوز معطل هستند و افزایش نرخ نهاده های کشاورزی مردم را خشمگین و عصبانی کرده؛ نظام بانکی مصوبات دولت را در بخش استمهال انجام نمی دهد به ویژه بانک کشاورزی عرصه را بر کشاورزان تنگ کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اعتراض مردم در مورد وضع تعرفه عوارض گمرکی بر محصولات جالیزی به حق است خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، افزود: شما که همواره حامی بخش کشاورزی بودید انتظار می رود به مشکلات کشاورزان توجه کنید.

نماینده مردم  میناب، رودان، جاسک و سیریک و بشاگرد در مجلس یازدهم در تذکری به وزیر ورزش و جوانان، گفت: کندی و ضعف مدیریت ورزش استان هرمزگان و کندی روند پروژه های عمرانی در شرق هرمزگان را شخصا پیگیری کنید در صورت بی توجهی از ابزارهای قانونی به نمایندگی از مردم استفاده خواهد شد.

رئیسی استقلال دانشگاه علوم پزشکی شرق هرمزگان را مطالبه به حق مردم دانست و ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، ادامه داد: رسیدگی به وضعیت معیشتی پرستارانی که در دوران کرونا خدمت کردند باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از نمایندگان مجلس برای حل مشکل معلمان مهرآفرین تشکر می کنم و انتظار می رود معلمان نهضتی، حق التدریس و خرید خدمات آموزشی نیز مورد توجه جدی دولت قرار گیرد.

وی ادامه داد: صیادان و تجار و ملوانان انتظار دارند مشکلات شان در این بخش حل و فصل و شرایط برای انجام کارشان فراهم شود.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک و سیریک و بشاگرد در مجلس یازدهم در به وزیر راه و شهرسازی در مورد وضعیت راه های روستاهای حوزه انتخابیه خود تذکر داد و خواستار توجه ویژه به رفع این مشکلات شد.

انتهای پیام

کد خبر 9566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =