کد خبر 9616
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

در نشست علنی امروز؛

نمایندگان از حضور پرشور و منسجم مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تقدیر کردند

نمایندگان از حضور پرشور و منسجم مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تقدیر کردند

نمایندگان مردم در خانه ملت از حضور پرشور مردم شهرها و استان های مختلف در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، سید محمدرضا میرتاج الدینی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان نماد لبیک گویی به فرمان ولایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم افزود: حماسه مردم در ۱۳ آبان همانند ۹ دی سال ۸۸ بود که فتنه ها را خاموش کرد. ملت بزرگ ایران شعار «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» را در عمل با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای مختلف تهران، تبریز، اصفهان، قم، شیراز، مشهد و... و حتی روستاها محقق کردند.

در ادامه صحن علنی محمدرضا پورابراهیمی ضمن تشکر از مردم به دلیل حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، این حماسه را برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم عزیز ایران برشمرد.

همچنین کمال علی پور خنکداری با بیان اینکه ۱۳ آبان روز استکبارستیزی است، افزود: ۴۳ سال به مردم عزیز ایران از سوی دشمنان فشارهای بسیاری وارد شد، اما نتیجه نگرفتند، زیرا ملتی که فرهنگش ایثار است، شکست در آن راهی ندارد.

وی تصریح کرد: خواص جامعه باید بصیرت داشته باشند و درباره فتنه های اخیر واضح و روشن موضع گیری کنند.

کمال علیپور خنکداری همچنین پرتاب موفقیت آمیز زیرمداری ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ را تبریک گفته و از سپاه پاسداران تشکر کرد.

محمد وحیدی نیز ضمن تشکر از مردم به دلیل حضور در راهپیمایی استکبارستیزی ۱۳ آبان گفت: حضور مردم در این حماسه ثابت کرد که راه شهیدان به ویژه دانش آموزان شهید تداوم دارد، حضور پررنگ مردم پایانی بر تحرکات اغتشاشگران است. برخورد قاطع قوه قضائیه با عوامل اغتشاشگر ضرورت دارد.

مهرداد ویس کرمی نیز شهادت یکی از بسیجیان در کرج را تبریک و تسلیت گفت و ادامه داد: به فرموده امام راحل (ره) بکشید ما را، ملت بیدارتر می شود.

مهدی سعادتی بیشه سری ضمن تشکر از مردم عزیز ایران برای حماسه ۱۳ آبان، گفت: این حماسه موجب بیمه شدن انقلاب اسلامی شد و تجزیه طلبان بدانند که ره به جایی نمی برند و پرچم نظام الهی پابرجا خواهد ماند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از نهادهای فرهنگی و غذایی می خواهیم که به موضوع هنجارشکنی ها ورود کنند، همچنین احکام سنگینی برای افرادی که موجب شهادت پاسداران امنیت شدند در نظر گیرند.

انتهای پیام

کد خبر 9616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =