کد خبر 9623
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

یوسفی:

افزایش قیمت مواد اولیه ریشه در سوءمدیریت دارد

افزایش قیمت مواد اولیه ریشه در سوءمدیریت دارد

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه برخی مواد اولیه برای ساخت و سازها از جمله یونولیت ۵ برابر افزایش قیمت داشتند، گفت: این افزایش قیمت مواد اولیه به گرانی ساخت و سازها منتهی شده که ریشه در سوءمدیریت ها دارد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۵ آبان ماه) و در تذکر شفاهی، گفت: حماسه حضور مردم چهره واقعی مردم انقلابی و ولایتمدار ایران را به سایت های غربی و رسانه های دست نشانده کشورهای مدعی حقوق بشر نشان داد که توسط کشورهایی همچون عربستان سعودی اداره می شوند که حتی رنگ انتخابات را هم ندیده اند و حالا آن ها ملت بزرگ ایران را به فضای گفت وگو و دیپلماسی توصیه می کنند.

وی ادامه داد: چهره واقعی مردم و حضور میلیونی ها که بسیاری نخواستند ببیند در روز روشن و با صدای بلند آمدند نه در شب تاریک، در یک نقطه ای همچون داعشی ها با قمه و سلاح سرد و گرم به نیروهای امنیتی و نظامی این کشور حمله کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: اگر امنیت این کشور از بین برود قطعا دچار مشکلاتی خواهیم شد کما اینکه کشورهایی که با این مشکل مواجه شدند همه هستی، اموال و امنیتشان از دست رفت بنابراین این باید درس عبرتی برای کسانی باشد که به هر دلیلی صف خود را از اغتشاشگران جدا نکردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: بنده اول به خود به عنوان خدمتگزار مردم، بعد به مسئولان اجرایی یادآور می شوم که باز هم مردم کار را تمام کردند و همه از اقوام، سلایق، زن، مرد، پیر و جوان آمدند و نشان دادند پای این نظام و انقلاب ایستاده اند بنابراین وظیفه ما است که خدمتگزار آن ها باشیم.

وی اظهار کرد: متاسفانه گاهی برخی سوءمدیریت ها در اجرا مشکلاتی را در کشور ایجاد می کند کما اینکه اخیرا شاهد گرانی هایی بودیم به خصوص در حوزه ساخت و ساز و آن ها که مواد اولیه موردنیاز خود را از پتروشیمی ها تامین می کنند کما اینکه یونولیت که برای سقف ساختمان استفاده می شود در یک ماه گذشته نزدیک به ۵ برابر افزایش یافته است که به دنبال آن هزینه ساخت و ساز نیز بالا می رود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس، تاکید کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که ناشی از سوءمدیریت ها بوده تامین آب شرب موردنیاز مردم استان خوزستان به ویژه اهواز است البته از رئیس جمهور تشکر می کنیم که کارهای بزرگی انجام داده است، ما وکیل الدوله نیستیم اما اگر دولت انقلابی کار خوبی انجام دهد تشکر می کنیم اما پروژه غدیر همچنان جای کار دارد و گلایه مردم در این مورد به حق است.

انتهای پیام

کد خبر 9623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =