کد خبر 9936
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

رضاخواه:

غرب از شورای حکام سوء استفاده سیاسی کرده است

غرب از شورای حکام سوء استفاده سیاسی کرده است

نماینده مردم در مجلس گفت: صدور قطعنامه علیه ایران حاکی از سوء استفاده سیاسی غرب از نهادی بین المللی و تخصصی است.

به گزارش نمایندگان ما، مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور قطعنامه ای علیه ایران در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، گفت: شورای حکام استاندارد دوگانه دارد، در حالی که ایران داوطلبانه با آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری کرده، انتظار همکاری بیشتر دارند اما سراغ رژیم صهیونیستی که همه می دانند زرادخانه های هسته ای و بمب اتمی دارد، نمی روند.

وی تاکید کرد: غرب از ابزار نهادهای بین المللی از جمله آژانس بین المللی انرژی اتمی برای مقاصد سیاسی خود سوء استفاده می کند که این انحراف از فلسفه وجودی این نهاد بین المللی، اعمال استاندارد دوگانه را برای همه قابل تشخیص می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: سازمان ها و نهادهای بین المللی کارکرد مشخصی دارند و غرب مسیر آنها را منحرف و از این نهادها سوء استفاده سیاسی می‌کنند که مشخصا برای اعمال فشار بر ایران است. ایران این فشارها را نمی پذیرد و ما به ازای این فشارها امتیاز خاصی نخواهد داد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: به اعتقاد بنده ایران باید در نحوه فعالیت های داوطلبانه ای که تا کنون انجام می داده تجدید نظر کند و پاسخ درخوری به فشارهای بی جهت سازمان های بین المللی غیر سیاسی بدهد.

۵شنبه گذشته شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی سومین قعطنامه علیه فعالیت هسته ای ایران صادر کرده است و بهانه قطعنامه اخیر آنها همکاری ناکافی با آژانس بر اساس NPT است.

انتهای پیام

کد خبر 9936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =