کد خبر 10064
۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

دهمرده در گفتگو با نمایندگان ما:

فضای استان سیستان و بلوچستان علیرغم تلاش معاندان کاملاً آرام است

فضای استان سیستان و بلوچستان علیرغم تلاش معاندان کاملاً آرام است

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: علیرغم تلاش معاندان نظام برای ایجاد ناآرامی انشقاق و دودستگی در میان مردم استان سیستان و بلوچستان در شرایط کاملا آرام به سر می برند.

حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نمایندگان ما، گفت: علیرغم تلاش معاندان نظام برای ایجاد انشقاق، دودستگی و ناآرامی در استان سیستان و بلوچستان این استان روزهای کاملا آرامی را سپری می‌کند.

وی افزود: در هفته‌های گذشته دشمن سعی داشت تا با ایجاد ناامنی و با ترور و تحریک یکی از طوایف زمینه را برای ایجاد دو دستگی در استان فراهم آورد که ناکام ماند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم استان سیستان و بلوچستان همانند همیشه همراه و یار نظام بوده و هستند و اینگونه اقدامات نمی‌تواند مانع از حمایت آنها از نظام شود.

دهمرده خاطرنشان کرد: دشمن سعی دارد تا با ایجاد تفرقه بین قومیت های مختلف به خیال خود زمینه ساز تفرقه و تجزیه در کشور شود که در رسیدن به این هدف خود ناکام مانده است.

وی افزود: نباید اجازه دهیم که دشمن از شرایط داخل کشور سوء استفاده کند و بخواهد بین مردم و حاکمیت و همینطور بین قومیت‌های مختلف فاصله و شکاف ایجاد کند.

انتهای پیام

کد خبر 10064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =