کد خبر 10143
۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

یوسفی:

افزایش قیمت نهاده های کشاورزی متناسب با وضعیت کشاورزان نیست

افزایش قیمت نهاده های کشاورزی متناسب با وضعیت کشاورزان نیست

نماینده مردم اهواز در مجلس با انتقاد از افزایش نرخ نهاده های کشاورزی و آب بها، گفت: این افزایش قیمت با وضعیت کشاورزان متناسب نیست.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۹ آذرماه) و در تذکر شفاهی خود، گفت: در خصوص همسان سازی و افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان در اسفندماه سال گذشته تذکر دادم اما متاسفانه به آن توجهی نشد، حال با همکاری دولت و مجلس این اصلاح صورت گرفت و امیدواریم از هم اکنون برای این مهم در بودجه سال آینده نیز تمهیداتی اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: در همسان سازی و افزایش حقوق شاغلان دولت و بازنشستگان حق عائله‌مندی و حق اولاد مشمولین نظام هماهنگ پرداخت مانند شهرداری ها، دهیاری ها، جمعیت هلال احمر و ... باید همانند مشمولین قانون خدمات کشوری یعنی حق عائله مندی ۴۰۰ هزار تومان باشد و صراحتا این موضوع در قانون ذکر شده اما سازمان امور استخدامی آن را رعایت نکرده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، بیان کرد: افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی و آب بهای دو میلیون تومانی برای هر هکتار با وضعیت کشاورزان سازگار نیست از سوی دیگر پول کلزای خریداری شده از کشاورزان استان خوزستان که رتبه یک دانه های روغنی کشور بوده، بلاتکلیف مانده است.

یوسفی همچنین در پایان تذکر خود خواستار توجه به معیشت پرستاران و تامین خوراک دام عشایر شد.

انتهای پیام

کد خبر 10143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =