کد خبر 10169
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

مصری: 

مهم ترین نیاز امروز کشور اتحاد و برادری است

مهم ترین نیاز امروز کشور اتحاد و برادری است

نایب رئیس مجلس گفت: مهم ترین نیاز امروز کشور اتحاد و برادری است چرا که این موضوع کمک می کند تا سیاست آمریکا نقش برآب شود.

به گزارش نمایندگان ما، عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه، ۱۰ آذرماه) در جمع نخبگان شهرستان خلیل آباد، با اشاره به اتفاقات اخیر کشور، اظهار کرد: افراد حق اعتراض در مسائل مختلف را دارند و این یک مطالبه به حق است، البته ناگفته نماند که ما نتوانستیم خوراک اطلاعاتی را به این عزیزان ارائه دهیم چرا که فکر می کردیم همه نسبت به همه مسائل کشور آگاهی دارند، اینکه دانش‌آموزان عزیز کشورمان از برخی از موضوعات در جریان نیستند ظلمی است که ما به آن ها روا داشته ایم.

وی افزود: همه ما مشکلات اقتصادی را درک می کنیم و متوجه هستیم که رنج اقتصادی مردم را آزار می دهد و شاید ۲ الی ۳ درصد افراد در کشور این موضوع را متوجه نشوند اما نباید از این موضوع غافل شد که زندگی مردم از نظر سطح برخورداری نسبت به دوران گذشته قابل مقایسه نیست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما این موضوع را قبول داریم که ۹۰ درصد مشکلات کشورمان اقتصادی است و البته تاکنون با ایستادگی و مقاومت توانستیم اتفاقات مهمی را در کشور سپری کنیم که امیدوارم بعد از این مقاومت گشایش های خوبی در کشور رقم بخورد.

مصری به خدمات انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در گذشته پزشکانی از بنگلادشی یا هند در کشور فعالیت می کردند که بعضا حتی تشخیص بیماری را به سختی متوجه می‌شدند اما در حال حاضر در حوزه پزشکی نسبت به قبل از انقلاب نمی توان هیچ مقایسه ای را انجام داد، در حوزه برق رسانی و خدمات دیگر هم، این چنین است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب برجام، عنوان کرد: ما هرچه در برجام داشتیم را برباد دادیم اما چه اتفاق مثبتی برای ما رقم خورد و متاسفانه این برجام در مجلس به مدت ۲۰ دقیقه به تصویب رسید، حالا که دشمنان نتوانستند نسبت به اهداف خود در برجام دست پیدا کنند به دنبال زدن خانواده های ایرانی هستند و میخواهند با کشته سازی کشور را ناامن کنند تا مثل افغانستان و سوریه شویم لذا مهم ترین نیاز امروز کشور اتحاد و برادری است چرا که این موضوع کمک می کند تا سیاست آمریکا نقش برآب شود.

انتهای پیام

کد خبر 10169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =