کد خبر 10277
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

شادمهر:

توان بالای مدیریتی بذرپاش، برای وزارت راه و شهرسازی مناسب است

توان بالای مدیریتی بذرپاش، برای وزارت راه و شهرسازی مناسب است

نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس در مجلس معتقد است که توان بالای مدیریتی "مهرداد بذرپاش" گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت راه و شهرسازی و پیشبرد اهداف دولت و این وزارتخانه بسیار مناسب است.

به گزارش نمایندگان ما، امانقلیچ شادمهر نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی شامگاه سه‌شنبه گفت: سوابق بذرپاش در مسوولیت‌هایی که داشته، نشان از توانمندی بالای مدیریتی او دارد و با وجود عدم سنخیت رشته او با حوزه راه و شهرسازی اما وی می‌تواند در این بخش نیز کارنامه درخشانی از خود به جای بگذارد.

وی افزود: بذرپاش مدیری جوان و پرانرژی است و بدون تردید می‌تواند تحولات خوبی در وزارت راه و شهرسازی بالاخص حوزه مسکن و تحقق اهداف دولت در ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی محقق کند.

شادمهر اضافه کرد: البته موفقیت وزیر پیشنهادی در تحقق اهداف حوزه مسکن به همراهی دیگر نهادها از جمله مجلس و بانک‌ها در تامین منابع مالی مورد نیاز بستگی دارد که امیدواریم در صورت کسب رای اعتماد، بذرپاش در مسیر سختی که در پیش دارد، موفق شود.

مهرداد بذرپاش متولد ۱۳۵۹ در تهران است که در سال ۱۳۷۷ در رشته مهندسی صنایع، گرایش تولید صنعتی در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته و در سال ۱۳۸۲ فارغ‌التحصیل شد و دوره کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه علامه طباطبایی به پایان رساند. وی دکتری تخصصی (PhD) خود را در رشته مدیریت تکنولوژی در دانشگاه علامه طباطبایی گذراند.

بذرپاش اکنون ریاست دیوان محاسبات کشور ایران را بر عهده دارد. همچنین صاحب امتیاز و مدیرمسوولی روزنامه وطن امروز، نماینده مردم تهران در مجلس نهم شورای اسلامی، قائم‌مقام بنیاد تعاون سپاه، معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان امام، رییس هیات مدیره بنیاد اجتماعی احسان، مدیرعامل شرکت توسعه صنعت و معدن تدبیر، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان ملی جوانان، مدیرعامل سایپا، مدیرعامل پارس خودرو، مشاور اجتماعی رییس‌جمهور از دیگر مسوولیت‌هایی است که پیش از این بذرپاش به عهده داشته است.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است که یک کرسی نمایندگی درمجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام

کد خبر 10277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =