کد خبر 10311
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

راستی در گفتگو با نمایندگان ما:

به عملی شدن قانون جهش تولید مسکن در کشور، امیدوار هستیم

به عملی شدن قانون جهش تولید مسکن در کشور، امیدوار هستیم

نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: انشالله با کمک مردم بتوان قانون جهش تولید مسکن را تا پایان دولت آقای رئیسی به اتمام رساند، البته بنده با روحیه ای که از آقای بذرپاش وزیر جدید راه و شهرسازی میبینم، امیدوارم که این شعار به خوبی تحقق پیدا کند.

جعفر راستی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، در خصوص قانون جهش تولید مسکن، گفت: پس از تصویب قانون جهش تولید مسکن از سال اول تصویب این قانون تا کنون، دولت به دنبال تهیه کردن زیرساخت‌های لازم برای این مسئله بود که می توان گفت تهیه زمین مناسب برای ساخت مسکن، یکی از مهمترین مسائلی بود که دولت در زمینه آن تلاش کرد.

وی بیان کرد: از نظر بنده نمی توان گفت اینکه قانون جهش تولید مسکن تاکنون به خوبی انجام نگرفته است، به خاطر عملکرد ضعیف وزیر قبلی راه و شهرسازی بود چرا که اکثرا در یک وزارتخانه، انجام صحیح امور به عهده معاونان آن وزارتخانه است، اما خب عملکرد یک وزیر هم در این مسائل بی تاثیر نیست.

نماینده مردم شبستر در مجلس افزود: کار وزارت راه و شهرسازی، یک کار میدانی است که باید در آن وزیر، معاونان و متخصصان، به صورت شبانه روزی دوندگی کنند تا در این زمینه موفقیت کامل حاصل شود.

وی بیان کرد: انشالله با کمک مردم بتوان قانون جهش تولید مسکن را تا پایان دولت آقای رئیسی به اتمام رساند، البته بنده با روحیه ای که از آقای بذرپاش وزیر جدید راه و شهرسازی میبینم، امیدوارم که این شعار به خوبی تحقق پیدا کند.

انتهای پیام

کد خبر 10311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =