کد خبر 10361
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

لاجوردی در گفتگو با نمایندگان ما:

نه به اعدام غذاسازی جدید رسانه‌های ضد انقلاب است

نه به اعدام غذاسازی جدید رسانه‌های ضد انقلاب است

نمایندگی مردم تهران در مجلس گفت: هشتک اعدام فضاسازی جدید رسانه های ضد انقلاب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است تا با این هوچیگری ها نظام را از اجرای عدالت منصرف سازند.

زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان ما، اظهار داشت: هشتگ نه به اعدام فضاسازی جدید رسانه‌های ضد انقلاب است تا از این طریق و با هوچی گری های خود نظام جمهوری اسلامی ایران را از اجرای عدالت باز دارد.

وی افزود: این روزها شاهد هیاهوی عده‌ای هستیم که برخلاف خواست عموم مردم با مجازات اشرار داعشی و قمه‌کشانی که امنیت مردم را به مخاطره انداخته‌اند؛ به مخالفت برخاسته و هشتگ "نه به اعدام" را در فضای مجازی نشر می‌دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: هشتگ "نه به اعدام" جنگ روانی جدیدی است که رسانه‌های ضدانقلاب با تمام توان به راه انداخته‌اند و تلاش می‌کنند تا با هوچی‌گری نظام اسلامی را از اجرای عدالت در مورد عاملان ترور و خشونت، منصرف کنند.

لاجوردی با تاکید به این که موضوع که اما معنای "نه به اعدام" چیست؟ بیان کرد:

"نه به اعدام" یعنی قمه‌کشان و شعبان بی‌مخ‌ها را آزاد بگذارید تا در شهر اغتشاش کنند.

"نه به اعدام" یعنی بگذاریم حافظان امنیت را به وحشیانه‌ترین صورت مورد حمله قرار دهند. "نه به اعدام" یعنی اجازه دهیم اقتدار کشور از بین رود.

"نه به اعدام" یعنی امنیت و آسایش مردم دستخوش طراحی عده‌ای خارج نشین و سلبریتی شود.

"نه به اعدام" یعنی بگذاریم منافقین همچون دهه ۶۰ هزاران نفر از مردم بی‌گناه را به خاک و خون بکشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: لیکن، اگر خواهان آرامش و امنیت در کشورمان هستیم؛ قوه قضاییه باید با اشرار داعشی و قمه‌کشانی که در روز روشن به محاربه و ارعاب و تهدید مردم برخاسته‌اند، برخوردی قاطع، انقلابی و عبرت آموز نماید.

انتهای پیام

کد خبر 10361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =