کد خبر 10526
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

حضور بیش از ۶ میلیون دانش آموز در «شاد» در روزهای تعطیلی آموزش حضوری

حضور بیش از ۶ میلیون دانش آموز در «شاد» در روزهای تعطیلی آموزش حضوری

بیش از شش میلیون و چهارصدهزار دانش ­آموز در روزهایی که آموزش حضوری در مدارس تعطیل است به صورت غیرحضوری در شبکه شاد به آموزش خود ادامه می­‌دهند.

به گزارش نمایندگان ما، بنابر آمار ثبت شده در شبکه شاد در روزهای ۱۹ تا ۲۱ آذر که فرایند آموزش مدارس در برخی از استان­های کشور به دلیل آلودگی هوا به صورت غیر حضوری برگزار شد، به طور میانگین در هر روز بیش از شش میلیون و چهارصد هزار دانش­ آموز در شبکه شاد حضور داشته و آموزش خود را در این بستر دنبال کردند.

تعداد کاربران یکتا که در شبکه شاد فعالیت داشته­‌اند بیش از ۹ میلیون نفر بوده و طبق آمار منتشر شده، میانگین حضور روزانه دانش ­آموزان مقطع ابتدایی بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار، متوسطه اول بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار و متوسطه دوم بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش ­آموز بوده است.

همچنین دانش­ آموزان و معلمان استان‌های خراسان رضوی، تهران، آذربایجان شرقی و خوزستان که مشمول مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا بودند بیشترین حضور را در شبکه شاد داشتند که بیانگر فعال بودن مدارس و کلاس­های درسی در زمان آموزش غیرحضوری است.

از سوی دیگر تعداد فایل‌­های جابه جا شده نیز از ۲۰ میلیون در روز ۱۸ آذر که کلاس‌های درسی در بیشتر مناطق ایران به صورت حضوری برگزار می‌شد به بیش از ۴۰ میلیون فایل در روزهایی که مدارس به دلایل آلودگی هوا به صورت غیرحضوری برگزار شد، رسید و میانگین پیام­های مبادله شده از ۱۸ میلیون به نزدیک ۳۰ میلیون پیام رسید که این آمار نیز نشانگر حضور فعال مدارس مختلف کشور در شبکه شاد است.

گفتنی است پیشتر وزیر آموزش و پرورش بیان کرده بود در هنگام آلودگی، بارش باران و مسائلی از این دست مدارس به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 10526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =