کد خبر 11638
۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

موسوی لارگانی:

صبر اقتصادی مردم تمام شده است/ رئیسی قطار پیشرفت را در مسیر خطا هدایت می کند

صبر اقتصادی مردم تمام شده است/ رئیسی قطار پیشرفت را در مسیر خطا هدایت می کند

نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: آقای رئیسی شما راه را اشتباه می روید قطار را در مسیر خطا هدایت می کنید برادر عزیز به چه زبانی بگویم تورم با این دستفرمان علاج نخواهد شد گفتار درمانی فایده ای ندارد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۳ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: ۵ اسفندماه روز مقاومت و ایثار شهرستان فلاورجان را گرامی می داریم، فلاورجان قهرمان ۱۴۴۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است عملیات خیبر اوج جانفشانی مردم شهرستان شهدای خط شکن است اما فلاورجان این روزها گلایه مند عملکرد مقامات اجرایی است. بارها در جلسات مختلف نارسایی های روستاها و شهرهای شهرستان را متذکر شده و هر گاه بی توجهی شده فریاد مظلومیت شان را سر داده ام.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم ولایتمدار شهرستان قدردان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اما تحمل بی عدالتی را ندارند انتظار می رود روز ۵ اسفندماه صرفا شاهد همایش هایی در تمجید گفتاری از جانفشانی مردم شهرستان نباشیم و مردم در عمل شاهد عمل به وعده های مقامات و مسئولین باشند.

وی افزود: اجازه می خواهم قدری صریح تر سخن گفته و به خصوص با جوانان درد دلی کنم همان طور که می دانیم طی ماه های اخیر جریانی سنگین بسیار مرموز و پیچیده عزم خود را جزم کرده تا نه تنها نظام سیاسی و حاکمیتی کشور که حتی یکپارچگی سرزمین و اتحاد ملی ایران اسلامی را هدف تیر زهرآلود خود قرار دهد از آنجایی که ایرانی باغیرت و شرافتمند از هر نحله فکری حاضر به بازی در چنین سناریویی کثیفی نیست عده ای ولنگار، دوره گرد، تجزیه طلب فراری و دارای کارنامه سیاه از دزدی و آدم کشی تا وطن فروشی را در باشگاه منافقین جدید گرد هم آورده اند تا به زعم خودشان لیدری جریان بنیان افکن کشور را عهده دار شوند.

این نماینده مجلس مطرح کرد: ملت عزیز ایران قدری تفکر کنید این ها چه کسانی هستند؟ و چرا خودشان به خیابان نمی آیند؟ یکی از این ها به همراه سازمان منافقش به قدری منفور است که هیچ کس حاضر نیست حتینامش در کنار نام آنها ذکر شود. یکی دیگرشان حتی توان اداره زندگی شخصی اش ندارد و از کیف پول مادرش ارتزاق می کند که البته این پول ها از اموال غارت شده ملت است. دیگری به نحوه زننده ای بارها تصویرش روی جلد مجلات خاص غربی قرار گرفته و آن دیگری قبل از خروج از کشور تمام اموالش را خرج کرده و حتی یک ریال هم باقی نگذاشته است حالا چنین افرادی با چنین کارنامه سیاه که سال ها در آغوش غرب قرار گرفته اند به تحریک جوانان پاک و معصوم می پردازند که می دانیم این جوانان نیروهای مخلص و عاشق وطن هستند که هدفی جز توسعه و پیشرفت کشورشان ندارند.

وی گفت: قبول دارم مشکلات در کشور مخصوصا در حوزه اقتصادی کم نیست از همین رو دولت و همکارانم در مجلس و سایر نهادها را مخاطب سخنانم قرار می دهم که ما مسئول هستیم این مردم غیوری که برای حفظ کشور و انقلاب خون ها داده اند روا نیست در وضعیت فعلی زندگی کنند.

موسوی لارگانی اظهار داشت: چند روز پیش مقام معظم رهبری به جد از مسئولان خواستند برای تورم که علاج پذیر هم هست فکر اساسی شود. بنده طی نطق های مختلف خدا را گواه گرفته و باز هم گواه می گیریم که هدفی جز موفقیت دولت آقای رئیسی و پیشرفت کشور نداشته و ندارم اما آقای رئیسی شما راه را اشتباه می روید قطار را در مسیر خطا هدایت می کنید برادر عزیز به زبانی بگویم تورم با این دستفرمان علاج نخواهد شد گفتار درمانی فایده ای ندارد.

کارخانه چاپ اسکناس با سرعت بالا فعال است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: جناب رئیس جمهور کنار گذاشتن نیروهای متخصص و کار بلد، عدم پایبندی به قوانین و متاسفانه رفیق بازی و قبیله گرایی در برخی وزارتخانه ها و نهادهای اقتصادی باعث شده تا اولین شرط لازم یعنی داشتن کابینه ای قدرتمند، متخصص و کاربلد برای عبور از شرایط فعلی اقتصادی فراهم نباشد. با وجود آمارهایی که ظاهرا برای رضایت خاطر شما یا موفق جلوه دادن کارنامه شان منتشر می شود کارخانه چاپ اسکناس به علت بی انضباطی مالی و کسری بودجه با سرعت بالا فعال است و تورم در حال افزایش است.

این نماینده مجلس مطرح کرد: آقای رئیس جمهور راه و چاه کاملا مشخص است بر صورت سازندگان آمار های دروغین خاک بپاشید و فراخوان عمومی دهید در خصوص تورم شدید پنهان در تبصره مختلف بودجه سال آینده هشدار می دهم. هشدار می دهم دشمنان فاز دوم آشوب ها را در زمین اقتصاد کلید زده اند ایجاد مزاحمت های شدید بر سر راه تجارت خارجی کشور تلاش برای محدودسازی فروش نفت ایران، سفرهای فشرده مقامات آمریکا به کشورهای منطقه و تشویق کشورها به قطع مالی با ایران، تشدید فشارها بر شرکای اصلی مالی ایران از جمله چین و ونزوئلا، نشان می دهد آمریکا از آشوب در قالب زن، زندگی و آزادی نتیجه نگرفته است و وارد فاز اقتصادی و امنیتی شده است.

وی بیان کرد: در فاز امنیتی نشست های علنی و غیر علنی با عناصر شناخته شده از تجزیه طلبان تا منافقین جدید و قدیم و دعوت از آنها در محافل سیاسی و مجالس شان و برخی کشورهای اروپایی تماما نشانه هایی از نقشه های جدید با پیچیدگی های بیشتر نسبت به قبل است و حتی از زدن اتهام ساختگی به ایران در قضیه جنگ اوکراین کوتاه نیامده اند لذا وظیفه مسئولان است اجازه ندهند با تورم فزاینده و تشدید مشکلات اقتصادی خدای ناکرده زمینه برای سوء استفاده دشمنان فراهم شود. صبر اقتصادی مردم تمام شده است چرا که سفره معیشتی مردم در تنگنا قرار دارد.

انتهای پیام

کد خبر 11638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =