کد خبر 11639
۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹

دلخوش:

دیوان محاسبات نظارت کافی را بر نحوه توزیع قیر انجام می دهد

دیوان محاسبات نظارت کافی را بر نحوه توزیع قیر انجام می دهد

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: در نشست امروز وزیر نفت و دیگر دستگاه های اجرایی مقرر شد دیوان محاسبات نظارت کافی را بر نحوه توزیع و اختصاص قیر انجام دهد.

به گزارش نمایندگان ما، سید کاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست وزیر نفت و مسئولان دستگاه های اجرایی با نیکزاد نایب رئیس مجلس در رابطه با  توزیع قیر،  اظهار کرد: در جلسه امروز مسئولان دستگاه های اجرایی  اعم از وزارت راه، نوسازی مدارس، بنیاد مسکن، شهرداری ها، وزیر نفت، دیوان محاسبات و دستگاه های نظارتی حضور داشتند تا درباره نحوه توزیع و اختصاص قیر  برای آسفالت راه های روستایی و شهری و ...بحث و بررسی شود.

وی افزود: یکی از مباحثی که در  نشست امروز مطرح شد این بود که دستگاه های اجرایی باید عملکرد و جداول توزیع قیر در سطح استان ها و شهرستان ها را سریع تر اعلام کنند تا نمایندگان در جریان این موضوع قرار بگیرند و همچنین در خصوص دریافت و عدم دریافت میزان سهمیه مورد نظر توضیح دهند؛ البته بخشی از حواله های قیر را وزارت نفت تحویل نداده بود و بخش دیگری را هم دستگاه ها تعلل داشتند که  تذکرات لازم در این رابطه داده شد.

نماینده صومعه سرا در مجلس عنوان کرد: در جلسه امروز مباحث مطلوبی مورد بررسی قرار گرفت و  البته به نتایج خوبی نیز رسیدیم همچنین با نظری که دیوان محاسبات ارائه داده است قرار بر این شد سهمیه ها سریع تر اختصاص پیدا کند و دستگاه های اجرایی نیز تا اواخر شهریورماه ۱۴۰۲ مهلت دارند  برای اینکه بتوانند کار آسفالت راه های روستایی  و شهری را انجام دهند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: برخی از دستگاه ها ۵۰ تا ۷۵ درصد حواله ها را دریافت کردند و اینکه از این ۷۵ درصد چقدر وکیوم باتوم یا قیر بوده است باید گفته شود براساس داده های ارائه شده حدود   ۵۰ تا ۷۰ درصد قیر و وکیوم باتوم اختصاص داده شده و همچنین قرار بر این شده دستگاه های اجرایی که در تامین قیر تعلل کردند سریع تر برای دریافت سهمیه اقدام کنند.

دلخوش اباتری عنوان کرد: در این نشست نیز مقرر شد دیوان محاسبات نظارت کافی را بر نحوه توزیع و اختصاص قیر انجام دهد و دستگاه ها را مجاب کند تا سهمیه را دریافت کنند.

انتهای پیام

کد خبر 11639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =