کد خبر 1216
۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

موسوی:

اختلاف افکنی بین شیعه و سنی خط قرمز جمهوری اسلامی است

 اختلاف افکنی بین شیعه و سنی خط قرمز جمهوری اسلامی است

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف افکنی بین شیعه و اهل تسنن جزو خطوط قرمز مسلم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش نمایندگان ما، سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان سپاه ناحیه ملکان اظهار داشت: دشمنان و معاندان نظام اسلامی همواره تلاش دارند با اختلاف افکنی بین شیعه وسنی و به بهانه مقابله با تروریسم به اهداف پلید خود که حضور در منطقه و بهره برداری از منابع عظیم انرژی کشورهای مختلف منطقه است، دست یابند.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان جمهوری اسلامی طی سال های اخیر بر ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی استوار شده است، دلیل اصلی این سناریو را نفوذ و حضور در منطقه دانست.

موسوی یادآور شد: مقاومت اسلامی تنها جریانی است که جمهوری اسلامی از آن حمایت می کند و این تبلیغات مسموم در حقیقت حیله دشمنان برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در منطقه است و هیچ هدفی را جز این دنبال نمی کند.

نماینده مردم ملکان در مجلس ادامه داد: غافل از اینکه هر گونه اختلاف بین شیعه و سنی خط قرمز جمهوری اسلامی بوده و ایجاد ثبات و آرامش در منطقه و خارج شدن کلیه نیروی های بیگانه از کشورهای منطقه  و سپردن سرنوشت کشورها به دست ملت ها از آرمان های  مهم و اصلی انقلاب اسلامی است.    

انتهای پیام

کد خبر 1216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =