کد خبر 12281
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

سرمدی واله:

قیمت لوازم خانگی با کاهش نرخ دلار ارزان نشد

قیمت لوازم خانگی با کاهش نرخ دلار ارزان نشد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بازار لوازم خانگی با گرانی کاذب دلار گران شد و اکنون مردم با ۲ مشکل روبه رو هستند، نخست آنکه تولیدکنندگان توزیع لوازم خانگی را متوقف کردند یا اینکه این اقلام را با قیمت جدید به فروش می رسانند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 24 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: بازار لوازم خانگی با گرانی کاذب دلار گران شد و اکنون مردم با 2 مشکل روبه رو هستند، نخست آنکه تولیدکنندگان توزیع لوازم خانگی را متوقف کردند یا اینکه این اقلام را با قیمت جدید به فروش می رسانند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: با کاهش قیمت دلار هیچ کاهشی در این بازار ندیدیم و نظارتی هم در بازار صورت نمی گیرد.

وی اضافه کرد: درباره دستور رئیس جمهور مبنی بر تخفیف 70 درصدی گاز شفاف عمل شد، نه مردم تاثیر آن را دیدند، تذکر لازم به وزیر و مسئولان مربوطه داده شود که با شفاف سازی به مردم بگویند که این دستور چه مشکلی را حل کرده و به چه میزان قیمت گاز را کاهش داده است.

این نماینده مردم در تذکر دیگری تصریح کرد: تصویب لایحه رتبه بندی معلمان که از افتخارات مجلس و دولت است عملا با آئین نامه اجرایی نوشته شده نه تنها رضایتمندی ایجاد نکرد بلکه اکنون فرهنگیان را بیشتر بی انگیزه کرده، در این آئین نامه در برخی موارد بخشی تحت عنوان خوداظهاری وجود دارد که درباره میزان اعتقاد شخصی است، در اظهارنظرها برخی 120 امتیاز برخی 80 و فردی دیگر 15 امتیاز گرفته است، ملاک قضاوت و تعیین چه بوده است.

انتهای پیام

کد خبر 12281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =