کد خبر 12317
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

با هدف بررسی وضعیت صنایع استان کرمان؛

قالیباف از مجتمع فولاد زرند ایرانیان بازدید کرد

قالیباف از مجتمع فولاد زرند ایرانیان بازدید کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در مجتمع فولاد زرند ایرانیان از واحدهای مختلف این کارخانه بازدید به عمل آورد.

به گزارش نمایندگان ما، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (جمعه، ۲۶ اسفندماه) وارد کرمان شده بود، با حرکت به سمت زرند وارد مجتمع فولاد زرند ایرانیان شد و ضمن بازدید از واحدهای مختلف این کارخانه از نزدیک در جریان عملکرد و فعالیت های آن قرار گرفت.

گفتنی است شرکت فولاد زرند ایرانیان در سال ۱۳۸۷ به ثبت رسید و با سرمایه‌گذاری شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) احداث شد. این شرکت دارای کارخانه‌ های کنسانتره سنگ آهن، کارخانه گندله سازی سنگ آهن، معدن سنگ آهن جلال آباد، مجتمع‌های کک‌ سازی ۱ و ۲ و پالایشگاه‌ ها، معادن ذغال سنگ خمرود و مجتمع فولاد است. از ویژگی‌ های بارز این مجتمع نیز استفاده از سیستم  CDQ برای خنک کردن کک می باشد که سیستمی کاملا زیست محیطی است.

قالیباف در ادامه بازدید خود از این مجتمع فولادی، از کوره‌بلند که محل ذوب کلوخه و سنگ آهن است که در نهایت خروجی آن چدن مذاب است نیز بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید قالیباف پای صحبت های کارگران این مجتمع نشست که دغدغه های آن ها عموما درباره نحوه استخدام و حقوق و دستمزد آن ها بود و رئیس مجلس به کارگران قول پیگیری داد.

انتهای پیام

کد خبر 12317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =