کد خبر 12319
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

بخشی پور:

عدم تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران به معنای فراموش نمودن تمام ایثارگری های رزمندگان و جانبازان است

عدم تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران به معنای فراموش نمودن تمام ایثارگری های رزمندگان و جانبازان است

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس با انتقاد شدید از دولت به دلیل عدم پیش بینی اعتبار لازم برای تبدیل وضعیت استخدامی خانواده های ایثارگران در لایحه بودجه سال آینده گفت: عدم تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران، خیانت در حق آنهاست.

به گزارش نمایندگان ما، مجتبی بخشی پور نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو و رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد شدید از دولت به دلیل عدم پیش بینی اعتبار لازم برای تبدیل وضعیت استخدامی خانواده های ایثارگران در لایحه بودجه سال آینده، اظهار داشت: علیرغم انتظاری که مشمولین این طرح از دولت سیزدهم داشتند، متاسفانه این دولت در لایحه ارائه شده به مجلس، هیچ تدبیری برای ادامه طرح موصوف نیاندیشیده بود و در جلسات بررسی بودجه نیز علنا مخالفت خود را با استمرار آن ابراز کرد تا به تصویب نرسد.

بخشی پور در ادامه با اظهار این مطلب که ما هر چه داریم به برکت فداکاری ها و از خود گذشتگی های خانواده های شهدا و ایثارگران می‌باشد، گفت: آیا ایجاد ثبات شغلی برای فرزندان یک ایثارگر در مقابل سختی ها و مشقاتی که این عزیزان در طول سال های جنگ تحمیلی و پس از آن متحمل شده اند، کار خارق العاده ای است که تنظیم کنندگان لایحه بودجه آن را نادیده انگاشته و اعتباری برای آن در نظر نگرفته اند؟ آیا دولتمردان محترم هنگام نوشتن لایحه بودجه و حذف اعتبار طرح مذکور، نگران کاهش سرمایه های اجتماعی و بی‌انگیزگی نیروهای انقلابی برای ادامه خدمت نبوده اند؟

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در ادامه افزود : هرچند بسیاری از نمایندگان محترم موافق ادامه طرح تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران بودند اما به علت اصرار دولت بر مخالفت با آن و عدم پیش بینی منابع لازم در لایحه، این طرح در مجلس رأی نیاورد.

وی ادامه داد: همانطور که در مصاحبه های قبلی به محضر مردم شریف ایران گزارش دادم،  مجلس با تصویب طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی، گام  بسیار مهمی در جهت خدمت به کارکنان دولت و امنیت شغلی آنها برداشت که تبدیل وضعیت ایثارگران می‌توانست حلاوت این تصمیمات ماندگار را برای جوانان شاغل در ادارات دو چندان نماید اما متأسفانه با این رویکرد دولت فعلا متوقف مانده است.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه تکریم و خدمت به خانواده ایثارگران و ارج نهادن به جانفشانی های آن بزرگواران در سال های دفاع مقدس وظیفه همه ماست، تصریح کرد: بر این باورم که عدم تبدیل وضعیت خانواده های ایثارگران به معنای فراموش نمودن تمام ایثارگری های رزمندگان و جانبازان عزیز و خیانت در حق فرزندان شهدای والامقام می باشد لذا باید دولت و مجلس برای برآورده کردن این خواسته برحق آنها چاره اندیشی نمایند و به تکلیف خویش عمل کنند.

انتهای پیام

کد خبر 12319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =