کد خبر 12513
۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

سعیدی به نمایندگان ما خبر داد؛  

ورود مجلس به ضعف اینترنت و کمبود زیرساخت‌های ورزشی در مناطق محروم/ وزرای ارتباطات و ورزش به مجلس می‌روند 

ورود مجلس به ضعف اینترنت و کمبود زیرساخت‌های ورزشی در مناطق محروم/ وزرای ارتباطات و ورزش به مجلس می‌روند 

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه شاهد ضعف اینترنت و کمبود زیرساخت‌های ورزشی در مناطق محروم هستیم و به همین علت طرح سوال از وزرای ارتباطات و ورزش را به هیئت رئیسه ارائه دادم.

معین الدین سعیدی در گفتگو با نمایندگان ما، با اشاره به جزئیات طرح سوال خود از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: این سوال درباره عدم تحقق تکالیف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اجرای قانون برنامه ششم توسعه است.  

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مواردی که در قانون برنامه ششم توسعه آمده است، آن است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در جهت گسترش سطح پوشش اینترنت و مخابرات در مناطق محروم اقدام می‌کرد که بر اساس قانون برنامه ششم توسعه پیش نرفته است و وزیر باید در این زمینه به مجلس پاسخ دهد.  

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یک طرح سوال هم از وزیر ورزش و جوانان درباره توزیع ناعادلانه فرصت‌ها و منابع در حوزه زیرساخت‌های ورزشی دارم. البته وزیر ورزش برنامه‌هایی در این زمینه داشته است تا این فاصله کمتر شود، اما هنوز می‌بینیم که فاصله سرانه فضای ورزشی در مناطق محروم با مناطق برخوردار نجومی است.  

سعیدی درباره وضعیت این سوالات در مجلس، بیان کرد: این دو سوال در صحن مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده است و باید ببینیم هیئت رئیسه مجلس چه زمانی این سوالات را در دستورکار قرار می‌دهد. البته بنده به دنبال رفع مشکلات هستم و اگر وزرای مذکور به وظایف قانونی خود عمل کنند، از طرح سوالات خود در صحن مجلس منصرف می‌شوم.

انتهای پیام

کد خبر 12513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =