کد خبر 12546
۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

ارکانی به نمایندگان پاسخ داد؛  

تحقیق و تفحص از «سازمان اداری و استخدامی» چه شد؟  

تحقیق و تفحص از «سازمان اداری و استخدامی» چه شد؟  

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جزئیات تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی کشور داد.

احسان ارکانی در گفتگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: بنده طراح طرح تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی کشور هستم که این طرح در دستورکار کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی است.  

وی بیان کرد: حدود ۶ ماه است که منتظریم این جلسه برگزار شود، اما هر بار میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در جلسات کمیسیون اجتماعی مجلس برای بررسی این موضوع شرکت نکرده است.  

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تقاضای ما از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی آن است که خودشان درباره این طرح تحقیق و تفحص رأی‌گیری کنند و نتیجه و گزارش خود را به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی جهت مطرح شدن در صحن مجلس دهند.  

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: میزان رعایت ضوابط اداری و استخدامی، میزان رعایت عدالت در استخدام‌ها و تبدیل وضعیت ها وشرایط صدور شناسه برای نیروهای قراردادی از جمله مهم‌ترین محورهای این تحقیق و تفحص است.  

وی تاکید کرد: گزارشهایی درباره عملکرد سازمان اداری و استخدامی کشور هم در سنوات گذشته و هم دوره فعلی به ما ارائه شده است که این گزارش‌ها ایجاب می‌کرد ما تحقیق و تفحصی در این باره داشته باشیم.

انتهای پیام

کد خبر 12546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =