کد خبر 12718
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

سرمدی بیان کرد:

اصلاح موادی از لایحه ارتقای امنیت زنان در کمیسیون مشترک

اصلاح موادی از لایحه ارتقای امنیت زنان در کمیسیون مشترک

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از جلسه مشترک این کمیسیون با کمیسیون های قضائی، فرهنگی و بهداشت مجلس به منظور بررسی و اصلاح موادی از لایحه ارتقای امنیت زنان خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، کیومرث سرمدی عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز (دوشنبه) این کمیسیون گفت: کمیسیون اجتماعی امروز در بحث لایحه «پیشگیری از آسیب دیدگی و ارتقای امنیت زنان در برابر سوء رفتار» به عنوان کمیسیون اصلی جلسه مشترکی با کمیسیون های قضائی و حقوقی، فرهنگی و بهداشت و درمان مجلس داشت که موارد کلی در این جلسه مطرح شد.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی اصلاح بندها و تبصره هایی از لایحه ارتقای امنیت زنان که کلیات آن در مجلس به تصویب رسیده است مورد بررسی قرار گرفت.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون اجتماعی جلسه اختصاصی نیز برای اصلاح اشکالات شورای نگهبان در بحث ساماندهی کارکنان دولت داشت که تعدادی از بندها آن  بررسی شد و واژه هایی که ابهام داشت و ایراداتی که شورای نگهبان بعضا به لحاظ کاربردی به این طرح گرفته بود اصلاح شد و نظر شورای نگهبان را با حضور کارشناسان بررسی کردیم و در نهایت ادامه رسیدگی به این موضوع به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

انتهای پیام

کد خبر 12718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =