کد خبر 12744
۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

لزوم توجه اپراتورهای تلفن همراه به هوشمندسازی درجهت بهبود کیفیت خدمات

لزوم توجه اپراتورهای تلفن همراه به هوشمندسازی درجهت بهبود کیفیت خدمات

همراه اول از مدت‌ها پیش برای اجرای هوشمندانه کمپین‌ها و طرح‌های تجاری خود، پیشنهادات شخصی‌سازی شده‌ای را به مشترکان دائمی و اعتباری خود می‌دهد که مبتنی بر هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف هر مشترک انجام می‌شود.

به گزارش نمایندگان ما، هوشمندسازی و فناوری‌هایی نظیر هوش مصنوعی، فرصت خوبی برای اپراتورها فراهم می‌کند تا با استقرار راهکارهای مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی و هوشمندسازی فرآیندهای عملیاتی و داخلی شرکت، جریان‌های درآمدی جدید برای خود ایجاد و از هدررفت منابع جلوگیری کنند.

اپراتورهای تلفن همراه می‌توانند از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای به دست آوردن بینشی در مورد رفتار و ترجیحات مشتری استفاده کنند. با تجزیه و تحلیل داده‌هایی مانند سوابق تماس، پیام‌های متنی و الگوهای استفاده از برنامه، آنها می‌توانند کمپین‌های بازاریابی هدفمند ایجاد کنند و خدمات خود را برای برآورده کردن بهتر نیازهای مشتریان خود تنظیم کنند.
به عنوان مثال همراه اول حتی از مدت‌ها پیش برای اجرای هوشمندانه کمپین‌ها و طرح‌های تجاری خود، پیشنهادات شخصی‌سازی شده‌ای را به مشترکان دائمی و اعتباری خود می‌دهد که مبتنی بر هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف هر مشترک انجام می‌شود.

انتهای پیام 

کد خبر 12744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =