کد خبر 13102
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

کاظمی:

بیمارستان پلدختر به امکانات، تجهیزات و پزشک متخصص قلب نیاز دارد

بیمارستان پلدختر به امکانات، تجهیزات و پزشک متخصص قلب نیاز دارد

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت: بیمارستان پلدختر به امکانات و تجهیزات و همچنین پزشک متخصص قلب نیاز دارد.

به گزارش نمایندگان ما، سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، اعزام پزشک متخصص قلب به بیمارستان پلدختر را مطالبه عمومی دانست و گفت: اورولوژی نیاز شهرستان پلدختر است.

وی افزود: با توجه به ازدحام بیماران در بیمارستان شهرستان پلدختر و در راستای خدمات بهتر به مردم و بیماران، لازم است به بخش درمان توجه بیشتری شود.

این نماینده مجلس  در دوره یازدهم از تلاش پزشکان متخصص بیمارستان پلدختر و خدمتگزاری آنها به مردم در منطقه محروم با کمترین امکانات و تجهیزات تقدیر کرد و ادامه داد: بر اساس آمار دریافتی در طول سال گذشته حدود ۹۰۰ مریض اورژانسی به مرکز استان اعزام می‌شوند که بیش از ۷۰۰ مورد آن به پلدختر تعلق دارد و این به معنی مشکلات این حوزه در این شهرستان است.

وی به فرسودگی ناوگان بیمارستان پلدختر از جمله آمبولانس اشاره کرد و یادآور شد: بیمارستان پلدختر به امکانات و تجهیزات و همچنین پزشک متخصص قلب نیاز دارد، بنابراین انتظار می‌رود در این زمینه پلدختر نیز مانند دیگر شهرها دیده شود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، راه کوتاه مدت رفع مشکل کمبود پزشک در پلدختر را خدمات پزشکان با سهمیه پلدختر در این شهرستان دانست و افزود: چنانچه در شهرستان‌های همجوار چند پزشک قلب وجود داشته باشد حداقل بخشی از زمان خدمات را به پلدختر اختصاص دهند.

کاظمی، یادآور شد: همچنین با توجه به اینکه معمولان به شهرستان ارتقا پیدا کرده نیاز آن به پزشک قابل لمس است و اعزام پزشک به این شهرستان نیز لازم است که مورد توجه قرار گیرد.

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام 

کد خبر 13102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =