کد خبر 13256
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

آزادی خواه:

در مسابقات بین المللی بانوان ما نشان دادند که می‌توانند بسیار افتخار آفرین باشند

در مسابقات بین المللی بانوان ما نشان دادند که می‌توانند بسیار افتخار آفرین باشند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، گفت: در مسابقات بین المللی، بانوان ما نشان دادند که می‌توانند ظرفیت‌سازی خوبی داشته باشند، در ورزش‌های تیمی و انفرادی، بانوان شاید در برخی رشته‌ها از آقایان جلوتر باشند.

به گزارش نمایندگان ما، احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، درباره لزوم تعامل و همکاری دولت و مجلس جهت پیش‌برد اهداف ورزشی کشور با توجه به رویدادهای ورزشی پیش‌رو گفت: یکی از موارد مهم که برای جذب جوانان، پر کردن اوقات فراغت و مراقبت از جوانان از آسیب‌های اجتماعی اثرگذار است، تقویت بنیه ورزشی در حوزه‌های مختلف است.

وی افزود: ورزش بانوان، ورزش حرفه‌ای، ورزش عمومی، ورزش قهرمانی، ورزش عشایری و روستایی در این مساله جای دارند. هر چه دولت و مجلس در لایحه بودجه به وزارت ورزش و جوانان کمک بیشتری کنند اتفاقات بهتری در حوزه ورزش و جوانان رقم خواهد خورد. خصوصا اینکه ما در ورزش‌های انفرادی صاحب مدال هستیم، ظرفیت‌سازی خوبی انجام شده است و می‌توانیم مدل‌آور باشیم. این می‌تواند شرایط خوبی را در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی در کشور ایجاد کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی درباره کسب مدال و افتخارآفرینی بانوان کشورمان در رویدادهای مختلف ورزشی گفت: ورزش بانوان، ظرفیتی است که باید بیشتر در کشور ما تقویت شود، در مسابقات بین المللی، بانوان ما نشان دادند که می‌توانند ظرفیت‌سازی خوبی داشته باشند، در ورزش‌های تیمی و انفرادی، بانوان شاید در برخی رشته‌ها از آقایان جلوتر باشند، باید شرایطی ایجاد کرد که کار به سرانجام برسد.

آزادی‌خواه درباره شرایطی که وزارت ورزش برای رشته‌های مختلف ورزشی فراهم آورده است، تاکید کرد: اعتقاد من بر این است که آقای سجادی چون ورزشی‌ است و از شرایط ورزش اطلاع دارد، می‌تواند خیلی کمک کند و کارهای بزرگی هم انجام داده است. این اتفاقی هم که برای ایشان افتاد، یعنی عملا سلامت خود را برای ورزش جامعه گذاشت. انتظار ما این است که مجموعه وزارتخانه در حوزه‌های مختلف به مناطق محروم کشور توجه بیشتری داشته باشند و به پروژه‌های نیمه‌تمام و تقاضای نمایندگان هم توجه کنند که کار به سرانجام برسد.

وی در پایان درباره حمایت‌های مجلس برای پیش‌برد بیشتر امور و مسائل ورزشی کشور گفت: ان‌شاءالله این اتفاق رقم می‌خورد.

منبع: برنا

انتهای پیام

کد خبر 13256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =