کد خبر 13258
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

درخشان :

دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی برای صدور کد باجه بانک ملی در شهرستان بنت

دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی برای صدور کد باجه بانک ملی در شهرستان بنت

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، از دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی برای صدور کد باجه بانک ملی در شهرستان بنت خبر داد.

به گزارش نمایندگان، عبدالناصر درخشان  ضمن اعلام خبر موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی با ایجاد باجه بانک ملی در شهرستان بنت، گفت: شهرستان بنت یکی از مناطقی بود که برغم اینکه امور مالی اکثر نهادهای دولتی و ادارات عمومی مستقر در آن در شعب بانک ملی انجام می‌شود از وجود شعبه‌ای از این بانک محروم بود.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، ادامه داد: مردم این شهرستان به دلیل نبود شعبه بانک ملی ناچار بودند برای بهره‌مندی از خدمات این بانک از طریق راه‌های نامناسب 85 کیلومتر تا مرکز شهرستان نیکشهر طی کنند و هزینه هنگفتی را نیز متحمل شوند.

وی تصریح کرد: بنده برای رفع این مشکل مکاتباتی با وزیر امور اقتصادی و دارایی داشتم و درخواست ایجاد شعبه بانک ملی در شهرستان بنت به منظور تسهیل امور مالی مردم این منطقه را ارائه دادم.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در نهایت با دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی کد باجه بانک ملی بنت صادر شد که قطعا گامی موثر در جهت تسریع و تسهیل در بهره‌مندی مردم این منطقه از خدمات این بانک خواهد بود.

انتهای پیام 

کد خبر 13258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =