کد خبر 1329
۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

سلیمی:

صهیونیست ها 200 بمب هسته‌ای دارند

صهیونیست ها 200 بمب هسته‌ای دارند

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: ادعای صهیونیست ها مبنی بر اینکه ایران سلاح هسته‌ای دارد برای ترساندن کشورهای عربی و کاهش نقش ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس، با اشاره به ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره زرادخانه هسته ای ایران، گفت: رژیم صهیونیستی دولتی جعلی است که صحبت ها و ادعاهایش نیز جعلی، غیر واقعی و دروغ است. درباره مسئله سلاح هسته ای، جمهوری اسلامی ایران فتوای رهبری را سرلوحه کار خود دارد، ایشان به صراحت ساخت سلاح هسته ای را تحریم کرده اند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح چنین ادعایی با این هدف است که علیه ایران فضاسازی کنند، عمدتا حرف های آنها سیاسی و برای تحریک برخی کشورها است.

وی تاکید کرد: صهیونیست ها 200 بمب هسته ای دارند و به هیچ کدام از پروتکل ها و قواعد بین الملل پایبند نبوده و نیستند، تا به حال آژانس از آنجا بازرسی نکرده و گزارشی از نوع فعالیت هسته ای آنها ارائه نشده است.سوال اینجا است اگر داشتن بمب هسته ای بد است، چرا آنها دارند، ما که داشتن بمب هسته ای را تحریم کرده ایم و اعتقادی به آن نداریم، با این حال رژیم صهیونیستی بر چه اساس دیگران را منع می کنند در حالی که خودش تعداد بالایی بمب دارد.

سلیمی اظهار داشت: فضا و شرایط جدیدی ایجاد شده است، کشورها متوجه شده اند که وضعیت منطقه متاثر از تصمیمات جمهوری اسلامی است، نقش ایران اسلامی در تحولات منطقه و بین المللی بر کسی پوشیده نیست، صهیونیست‌ها می‌خواهند با چنین جوسازی‌هایی نقش ایران را کمرنگ کنند که البته به جایی نمی رسند.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: بیان اینکه ایران زرادخانه هسته ای دارد، خوراکی برای افکار کشورهای عربی است تا  آنها را از ایران بترسانند و انسجام بین کشورهای اسلامی را مخدوش کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 1329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =