کد خبر 13927
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹

اختتامیه رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای برگزار شد

اختتامیه رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای برگزار شد

نخستین رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای روز گذشته سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به همت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و با هدف شناسایی استارتاپ‌ها، شرکت‌ها و تیم‌های فعال و صاحب ایده در حوزه‌های تخصصی این رویداد برگزار شد.

به گزارش نمایندگان ما، نخستین رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای روز گذشته سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به همت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و با هدف شناسایی استارتاپ‌ها، شرکت‌ها و تیم‌های فعال و صاحب ایده در حوزه‌های تخصصی این رویداد برگزار شد.

وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در آیین اختتامیه این رویداد ضمن اشاره به ضرورت ورود اپراتورهای ارتباطی به عرصه نوآوری برای رفع نیازمندی‌های فناورانه و ایجاد جریان‌های درآمدی جدید، به تشریح ماموریت‌های اصلی بخش نوآوری مرکز تحقیق و توسعه همراه اول پرداخت و برخی از مهمترین فعالیت‌های نوآوری انجام شده در این مرکز را معرفی کرد. 

در پایان این برنامه از ۸ تیم‌ برگزیده در سه بخش پلتفرم‌های نوآورانه حوزه بازی و سرگرمی، بازی‌های توسعه داده شده و ایده‌پردازی در حوزه بازی‌ تقدیر به عمل آمد و جوایز نقدی به آنها اعطاء شد.
 
انتهای پیام 

کد خبر 13927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =