کد خبر 14097
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

سیاهکلی در گفتگو با نمایندگان:

مشکلات اخیر آرد و نان به نقص زیرساخت ها مربوط می‌شود/ چرا باید یارانه آرد به نان تعلق بگیرد؟

مشکلات اخیر آرد و نان به نقص زیرساخت ها مربوط می‌شود/ چرا باید یارانه آرد به نان تعلق بگیرد؟

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، گفت: درحال حاضر ما در تأمین آرد و نان مشکل اساسی نداریم بلکه در شیوه اجرای فرایند یارانه‌ آرد، مشکلاتی داریم که باید رفع شوند که این مشکلات را می توان با زیرساخت های فناورانه حل کرد.

لطف اله سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، درخصوص مشکلات اخیر تامین آرد و نان در کشور، گفت: مشکلات پیش آمده اخیر در حوزه آرد و نان، یک معضل جدی محسوب میشود.

وی بیان کرد: درحال حاضر بجای اینکه یارانه به آرد تعلق گیرد، به نان تعلق می گیرد و همین موضوع باعث ایجاد مشکلات اخیر در حوزه آرد و نان شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، افزود: اگر زیرساخت های لازم برای تعلق گرفتن یارانه به آرد، فراهم شود، همه مردم از این یارانه بهره مند می شوند و مشکلات ما در این حوزه حل خواهد شد، اما با توجه به اینکه زیرساخت های لازم برای این مسئله در برخی مناطق مانند روستاها و مناطق کم بهره، فراهم نشده است، این مسئله باعث ایجاد گرفتاری برای مردم در این حوزه، شده است.

سیاهکلی در انتها بیان کرد: ما در تأمین آرد و نان مشکل اساسی نداریم بلکه در شیوه اجرای این فرایند جدید (یارانه‌ی آرد)، مشکلاتی داریم که باید رفع شوند و این مشکلات را می توان با زیرساخت های فناورانه حل کرد، باید در همه مناطق روستایی و مناطق محروم، این زیرساخت ها ایجاد شوند تا مردم در حوزه آرد و نان دچار مشکل نشود.

انتهای پیام

کد خبر 14097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =