کد خبر 14252
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

اسحاقی:

جهاد تبیین در راستای همراه کردن مردم با موضوع حجاب ضروری است

جهاد تبیین در راستای همراه کردن مردم با موضوع حجاب ضروری است

نماینده مردم قائنات در مجلس تاکید کرد: جهاد تبیین در راستای همراه کردن مردم با موضوع حجاب ضروری است.

به گزارش نمایندگان، سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۳ خردادماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به بند ۱۲ اصل ۳ قانون اساسی اخطار داد و گفت: انتظار می رود دولت در تدوین برنامه هفتم به زیرساخت های اقتصادی توجه داشته باشد.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری در دهه ۷۰ نسبت به شبیخون فرهنگی تاکید داشتند که باید از همان زمان جهاد تبیین را رقم می زدیم، از قوه قضائیه برای ارائه لایحه حمایت از عفاف و حجاب تشکر می کنیم اما لازم است جهاد تبیین در جامعه سرعت گیرد تا باعث ایجاد شائبه و علامت سوال در بین مردم نشود.

وی ادامه داد: همان طور که رئیس مجلس تاکید دارد هرجا که خالی بماند دشمن آنجا را پر می کند و شبیخون فرهنگی شکل می گیرد، در موضوع حجاب باید جهاد تبیین را در نظر بگیریم چرا که جهاد تبیین باعث آرامش روحی و روانی جامعه می شود.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه باید جامعه برداشت درستی از اتفاقات مبارک در حوزه فرهنگی داشته باشد، گفت: با همراه کردن نظر مردم و تعیین تکلیف قانونی نتیجه بهتری خواهیم داشت، قوای سه گانه ابتدا اغنا افکار عمومی و اطلاع رسانی به مردم را در نظر بگیرند چرا که اگر مردم مطلع نباشند قطعا دشمن ورود می کند و مباحث را به نفع خود مصادره خواهد کرد.

انتهای پیام 

کد خبر 14252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =