کد خبر 14272
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

سنگدوینی در تذکر شفاهی:

محصول گندم استان گلستان به دلیل تصمیمات غلط استاندار و جهاد کشاورزی خراب شد!

محصول گندم استان گلستان به دلیل تصمیمات غلط استاندار و جهاد کشاورزی خراب شد!

نماینده مردم گرگان در مجلس با بیان اینکه محصول گندم استان گلستان به دلیل تصمیمات غلط استاندار و جهاد کشاورزی جوانه زده است، گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید در این خصوص هر چه سریعتر تصمیم گیری کند و رئیس قوه قضائیه و دستگاه های نظارتی استان با عاملان وضعیت موجود قاطعانه برخورد کنند.

به گزارش نمایندگان ما، رمضانعلی سنگدوینی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 23 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: چرا علی رغم نظر کارشناسی کمیسیون کشاورزی مجلس درخصوص افزایش نرخ خرید تضمینی گندم به 16 هزار تومان هیچ اقدامی از سوی دولت انجام نمی شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم ادامه داد: کشاورزان استان گلستان به دلیل تصمیم گیری نادرست استاندار و جهاد کشاورزی در تحویل گندم خود با مشکل مواجه شدند و حدود 4 هزار هکتار با تناژ 12 هزار تن و حدود 180 میلیارد تومان از گندم گندمکاران استان گلستان به دلیل محدودیت برای تحویل بار به کارخانجات بخش خصوصی جوانه زده و کشاورزان را سرگردان کرده است. وزارت جهاد کشاورزی باید در این خصوص هر چه سریعتر تصمیم گیری کند و رئیس قوه قضائیه و دستگاه های نظارتی استان با عاملان وضعیت موجود قاطعانه برخورد کنند.

وی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: استاندار استان گلستان هیچ گزارشی از مصوبات سفر اول رئیس جمهور به این منطقه نمی دهد، علت عدم گزارش به مردم چیست؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه وضعیت آب شرب استان گلستان و گرگان بسیار وخیم است، عنوان کرد: در سال 1400 نزدیک به 1630 میلیارد تومان و در سال 1401 در حدود 2261 میلیارد تومان و مجموعاً 3891 میلیارد تومان به استان گلستان اختصاص داده شده که حدود 3231 میلیارد تومان آن نیز پرداخت شده است، اما متاسفانه وضعیت آب شرب هم اکنون نامناسب است.

انتهای پیام 

کد خبر 14272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =