کد خبر 14392
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

نوروزی در گفتگو با نمایندگان:

در برنامه هفتم به افزایش عدالت آموزشی در کشور، توجه شده است

در برنامه هفتم به افزایش عدالت آموزشی در کشور، توجه شده است

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: در برنامه هفتم به افزایش عدالت آموزشی در کشور و بالا بردن سطح کیفیت در خدمات آموزش و پرورش، توجه شده است.

رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی، درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، درخصوص برنامه هفتم گفت: در تنظیم برنامه هفتم به مسئله فراهم سازی زمینه های افزایش جمعیت تحت پوشش بیمه های اجتماعی و گسترش پوشش بیمه های اجتماعی در بین گروه های بیشتری از شاغلین، توجه شده است.

وی بیان کرد: همچنین استفاده از مکانیزم اظهار نامه مالیاتی برای تکمیل استحقاق خانوار و یا افراد از طریق پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان برای برخورداری از حمایت ها و یارانه ها درکشور، از دیگر محور های برنامه هفتم است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: سطح بندی خدمات آموزشی، درمانی و.... جامعه ایثارگری به منظور برخورداری هدفمند و عادلانه ایثارگران از خدمات دولت، از ویژگی های مهم برنامه هفتم بشمار می آید.

وی در انتها بیان کرد: همچنین افزایش عدالت آموزشی در کشور و بالا بردن سطح کیفیت در خدمات آموزش و پرورش از دیگر محورهای برنامه هفتم است که می توان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام

کد خبر 14392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =