کد خبر 14488
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

رضائی در نطق میان دستور:

به داد مستضعفین و محرومین برسید

به داد مستضعفین و محرومین برسید

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، گفت:همه امروز این را می دانیم دشمنی دشمن کم نشده بلکه از حالت کلاسیک به ترکیبی یعنی استفاده از همه ابزارها تبدیل شده است.

به گزارش نمایندگان ما، ابراهیم رضائی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 29خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق خود ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) گفت: به امام شهدا،شهدای خرداد ۶۱ و شهدای خرداد ۸۸ درود می فرستم.

دشمنی دشمن کم نشده است

 نماینده مردم دشتستان در مجلس مطرح کرد:برادران و خواهران؛ کشور امروز درگیر جنگ ترکیبی است همه امروز این را می دانیم دشمنی دشمن کم نشده است؛ بلکه از حالت کلاسیک به ترکیبی یعنی استفاده از همه ابزارها ؛تحریم‌های ظالمانه ،تبلیغات و پروپاگاندای ضدایرانی، اقدامات تروریستی جنگ رسانه‌ای و سایبری آشوب و اغتشاش،حمایت از اپوزیسیون و اغتشاشگران، اخلال در بازار ارز، حمله به زیرساخت ها و مراکز حساس و حیاتی کشور، راه اندازی جنگ های نیابتی با تجهیز تروریست‌ها،اجماع سازی علیه جمهوری اسلامی ایران در دنیا با استفاده از سازمان های بین المللی،ایران هراسی و اسلام هراسی، تشویق نخبگان به مهاجرت ،خروج سرمایه ،عملیات اطلاعاتی ،نفوذ فرهنگی و امنیتی تغییر پیدا کرده است.

دشمن امید مردم را هدف گرفته است

وی ادامه داد: هدف نهایی دشمن در حمله ترکیبی؛ مشروعیت زدایی و ایجاد شکاف میان مردم و نظام ،ناامید سازی ملت ایران و فروپاشی اجتماعی و سیاسی کشور و البته اشغال و تجزیه ایران بدون مداخله مستقیم است.

رضائی با بیان اینکه در این شرایط که دشمن امید مردم را هدف گرفته است؛ همه باید هوشیار باشیم ،مطرح کرد:مقام معظم رهبری فرمودند: "هرکس مردم را از آینده ناامید کند برای دشمن کار کرده است کرده است چه بداند یا نداند". اولین مخاطب این بیانات ما نمایندگان مجلس هستیم که در سال انتخابات به گونه‌ای سخن نگوییم که موجب ناامیدی و بدبینی مردم شود؛ به خاطر جذب رای هر کاری نکنیم و خلاف مصالح ملت رفتار نکنیم.

وی در ادامه افزود: البته مهمتر از موضع گیری ،عملکرد ما است که در امیدآفرینی موثر است؛ متولی اصلی امیدآفرینی امروز دولت و قوه مجریه است. دولت اگر چه کارهای بزرگی در داخل و خارج  از کشور آغاز کرده است ،از آنجا که بین کار بنیادین و فعل روزمره باید تفاوت قائل شویم؛ آثار بسیاری از اقدامات دولت در زندگی روزمره مردم و سفره مردم خودش را نشان نداده است.

به داد مستضعفین و محرومین برسید!

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی ها،بیان کرد:مردم از گرانی و تورم رنج می‌برند ،بسیاری از کالاها و اجناس روزانه گران و گرانترمی شود؛مرغ ۶۰ تومانی امروز به ۱۰۰ هزار تومان رسیده است، گوشت ازسال گذشته تا الان ۳ برابر شده؛ لبنیات دو برابر شده است. به داد مردم برسید! به داد مستضعفین و محرومین برسید!

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: دیروز رئیس جمهور انقلابی در همین جایگاه سخنان خوبی را درباره مسئله محوری در برنامه هفتم گفتند؛ اولین مخاطب این مطلب دقیق و درست خود ایشان و دولت ایشان است .دولت چند مسئله محوری کشور را به دست بگیرد و آنها را حل کند.

رضائی در ادامه تاکید کرد:دولت مسئله ساماندهی کارکنان شرکتی و پیمانکاری دستگاه‌ها و ارکان  و کارکنان ارکان مهم ازجمله صنعت نفت را حل کند؛ این مسئله را مدنظر قرار دهد.مسئله بازنشستگان و همسان سازی حقوق بازنشستگان ،صندوق های ورشکسته بازنشستگی را حل کنید. بیکاری را حل کنید. مسئله رتبه بندی معلمان را حل کنید.هر جا معلم را می بینیم از وضعیت نظام رتبه بندی فرهنگیان و اجرای آن گلایه می‌کنند و شاکی ناراضی هستند.

انتهای پیام

کد خبر 14488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =