کد خبر 15300
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵

وحیدی تشریح کرد:

ادامه حیات بیمارستان ارتش بجنورد با طرح سئوال از وزیر دفاع

ادامه حیات بیمارستان ارتش بجنورد با طرح سئوال از وزیر دفاع

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته پیرامون ادامه حیات بیمارستان ارتش بجنورد، عنوان کرد: در این رابطه طرح سئوالی از وزیر دفاع تدوین شده است.

به گزارش نمایندگان، محمد وحیدی درباره اقدامات انجام شده در خصوص عدم تعطیلی بیمارستان ارتش بجنورد، تصریح کرد: پیرو سوالی که از وزیر دفاع داشتم در خصوص تغییراتی که در بیمارستان ارتش یا تعطیلی احتمالی آن مطرح است، سوال در کمیسیون بهداشت مجلس مطرح شد و با دیداری که با اعضای کمیسیون و ریاست کمیسیون دکتر شهریاری داشتم، ایشان طی تماسی با دکتر مداح، ریاست بهداری ارتش و اعلام کردند که از هرگونه تغییرات و تعطیل بیمارستان و جابه‌جایی نیروها تجهیزات خودداری کنند تا زمانی که کمیسیون به موضوع سئوال از وزیر دفاع بپردازد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همزمان با این موضوع در استان هم از قبل، تحرکاتی شروع شده بود که مصوبه شورای تامین استان مبنی بر نگرانی‌های اجتماعی در تعطیلی این بیمارستان که امیدوارم با حساسیت بیشتری از سوی استاندار  معاونت سیاسی پیگیری شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه هیچ تغییراتی در کوتاه مدت برای بیمارستان ارتش نباید انجام شود، اظهار کرد: تا نهایتاً مجلس شورای اسلامی در جلسات مختلفی که با حضور وزیر دفاع، ستاد کل و ارتش برگزار می شود برگزار به این موضوع رسیدگی کند.

وحیدی تأکید کرد: این مجموعه درمانی یادگار سفر مقام معظم رهبری به استان است و این موضوع باید مدنظر قرار گیرد و ما هم امیدواریم اتفاقات خوبی به نفع مردم استان، خانواده‌های ارتشیان استان و تمام افرادی که از خدمات این مجموعه درمانی بهره‌مند هستند، بیفتد.

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام 

کد خبر 15300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =