کد خبر 15391
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

علیزاده خبر داد

تجهیز نیروی زمینی سپاه به پهپاد همزمان با تحریم‌های فلج‌کننده غرب/ وجود امنیت پایدار در ایران

تجهیز نیروی زمینی سپاه به پهپاد همزمان با تحریم‌های فلج‌کننده غرب/ وجود امنیت پایدار در ایران

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اعتقاد دارد عرصه دفاعی و نظامی ایران صرفا به پهپادها متکی نیست ولی این اهرم به صورت عملیاتی در اختیار نیروهای مسلح قرار دارد.

به گزارش نمایندگان، علی اکبر علیزاده برمی عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در واکنش به تجهیز نیروی زمینی سپاه به پهپاد، گفت: امروزه همه کارشناسان نظامی دنیا اعتقاد دارد کشورها برای حراست و حفاظت از مرزها و سرزمین های خود باید استراتژی و راهبرد مشخصی داشته باشند که خوشبختانه این مولفه در نیروهای مسلح کشورمان دردستور کار بوده و تحولات رخ داده بیانگر تحقق آن است.

وی با اشاره به اینکه فناوری پهپادی ایران همه کشورهای دنیا را حیرت زده کرده است،  اظهار کرد: در واقع غربی ها در زمانی شاهد طراحی، ساخت و تولید انبوه انواع پهپادها از سوی جمهوری اسلامی هستند که شدیدترین تحریم ها و محدودیت ها را علیه ایران اعمال کردند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عرصه دفاعی و نظامی ایران صرفا به پهپادها متکی نیست ولی این اهرم به صورت عملیاتی در اختیار نیروهای مسلح قرار دارد، ادامه داد: بر این اساس مشاهده می شود که نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز به سطحی از توانایی رسیده که اقدام به تولید پهپاد می کند و از این ابزار برای اجرای عملیات هایش بهره می برد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن تاکید بر اینکه تهدیدات امنیتی متعددی در اطراف کشورمان وجود دارد اما ایران دارای امنیت کامل و پایدار است، افزود: این موضوع بیانگر عملکرد خوب نیروهای مسلح کشورمان است لذا مشاهده می شود که دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند با عملیات روانی این دستاورد را نادیده بگیرند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا می توان اذعان کرد تجهیز نیروی زمینی سپاه به پهپاد سبب خواهد شد مرزنشینان در ثبات کامل به سر ببرند و این امر بر افزایش سطح مراودات تجاری و معیشت آنها نیز اثرگذار خواهد بود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 15391

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =