کد خبر 16984
۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

سبزی درگفتگو با نمایندگان؛

پنجره واحد دولت الکترونیک تسهیل کننده امور در استعلامات و صدور مجوزهاست 

پنجره واحد دولت الکترونیک تسهیل کننده امور در استعلامات و صدور مجوزهاست 

نماینده مردم ساوه در مجلس گفت: پنجره واحد دولت الکترونیک تسهیل کننده امور در گرفتن استعلامات و اخذ مجوزها در حوزه مسائل مختلف است 

حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان، گفت:یکی از مهم‌ترین وظایف دولت تسهیلگری و تنظیم‌گری است و پنجره واحد دولت الکترونیک اقدامی مهم در مسیر تسهیلگری ام است.
وی افزود: پنجره واحد دولت الکترونیک باعث می‌شود تا هم در اخذ استعلامات و هم در بحث صدور مجوزها ما شاهد تسریع در انجام امور باشیم و در کمترین زمان ممکن کار گرفتن استعلامات انجام شود. 
نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیش از این برای صدور مجوز افراد در پیچ و خم‌های اداری خسته می‌شدند و زمان و وقتشان تلف می‌شد اما امروز در قالب پنجره واحد دولت الکترونیک زمان برای صدور مجوزها به حداقل رسیده و به تب هزینه‌ها نیز کاهش یافته است. 
سبزی خاطرنشان کرد: البته عده‌ای در قسمتها و دستگاه‌های مختلف که در روند صدور مجوزها به شکل سنتی آن منافعی داشتند در مقابل صدور مجوز از طریق پنجره واحد دولت الکترونیک مقابله و مقاومت دارند که دولت باید برخورد لازم را با این قبیل افراد داشته باشد.
وی افزود: این افراد منافع خود را در این می‌بینند که کار به همان شکل سابق و با ایجاد تاخیر در انجام امور توسط مراجعه کنندگان پیگیری شود تا آنها به منافع خود از این طریق دست یابند که همانطور که گفتم دولت باید با این افراد برخورد جدی داشته باشد.
انتهای پیام

کد خبر 16984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =