کد خبر 16986
۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

علیزاده در گفتگو با نمایندگان؛

حذف امضاهای طلایی پرهزینه با پنجره واحد دولت الکترونیک

حذف امضاهای طلایی پرهزینه با پنجره واحد دولت الکترونیک

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: پنجره واحد دولت الکترونیک باعث تسهیل و تسریع در انجام امور و و باعث حذف امضاهای طلایی پرهزینه می‌شود.

علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان،گفت: پنجره واحد دولت الکترونیک ثمرات زیادی برای کشور به ویژه در حوزه رونق تولید به همراه دارد و باعث تسریع در صدور مجوزها می‌شود.
وی افزود: پیش از این تولید کنندگان ما برای اخذ مجوز کسب و کار باید امضاهای متعددی را میگرفتند که تعدادی از این امضاها به امضاهای طلایی پرهزینه تبدیل شده بود. 
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشتک پنجره واحد دولت الکترونیک در واقع به این امضاهای طلایی پرهزینه پایان داد و باعث تسهیل و تسریع در صدور مجوزها شد. 
علیزاده خاطرنشان کرد: امروز پنجره واحد دولت الکترونیک در ۷۵ درصد از امورات مربوط به بخش دستگاه‌های مختلف اجرایی می‌شود و در ۲۵ درصد از موارد ما شاهد عدم همراهی با پنجره واحد دولت الکترونیک هستیم که بخش بهداشت و پزشکی و گردشگری در این ۲۵ درصد قرار دارد. 
وی افزود: با اجرای کامل پنجره واحد دولت الکترونیک رتبه کشور ما در حوزه تولید که امروز حدود ۱۶۰ است رتبه دو رقمی ارتقا پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام

کد خبر 16986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =