کد خبر 18342
۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

روزشمار انتخابات

۳ روز تا انتخابات/ ادامه رفتارهای زشت یک نماینده این بار در کسوت نامزد انتخاباتی/برکناری دو کارگزار به دلیل تخلف انتخاباتی

۳ روز تا انتخابات/ ادامه رفتارهای زشت یک نماینده این بار در کسوت نامزد انتخاباتی/برکناری دو کارگزار به دلیل تخلف انتخاباتی

حاشیه‌سازی‌های انتخاباتی این بار با تداوم رفتار زشت عنابستانی با یک شهروند نمایان شد.

به گزارش نمایندگان، سه قدم مانده تا شروع انتخابات یازدهم اسفند این بار رفتارهای زشت و زننده یک نماینده مجلس در کسوت نامزدی نمایندگی حاشیه ساز شده است. خبرهای انتخاباتی نیز از برکناری دو کارگزار انتخاباتی حکایت دارد.

تداوم حاشیه‌های عنابستانی 

عنابستانی نماینده فعلی سبزوار در مجلس یازدهم و کاندید انتخابات مجلس دوازدهم که با انتقاد یک شهروند مواجه شد با رفتار زشت و زننده سعی بر تخریب منتقد و استفاده جو به نفع خود را داشت.

باید یادآوری شد که شما با رای همین مردم به صندلی مجلس رسیده‌اید و قرار است صدای همین مردم باشید نه اینکه پس از رسیدن به پست و مقام، انتقادات و صدای مردمی که شما را به این جایگاه رسانده‌اند را نشنوید و با الفاظ زننده از آن‌ها پذیرایی کنید.

برکناری دومسئول خاطی انتخابات 

یکی از روسای ادارات تعاون روستایی در جلسه‌ تبلیغات انتخاباتی یک نامزد شرکت کرده و برکنار شده است طبق ماده ۷۵ برخورد با ناظران و مجریان خاطی پیش‌بینی شده است هر چند خارج از ساعات اداری باشد. افراد خاطی سلب مسئولیت شده‌اند.

سید محمد بطحایی نامزد ائتلاف فرهنگیان توییت کرد که؛ اگر عقلانیت و منافع ملی به جای امور کم اهمیتی مثل صیانت و سرک کشیدن به حریم خصوصی خلق الله بر مجلس دوازدهم حاکم شود، آرامش کام مردم بی‌پناه و خسته از منازعات سیاسی چپ و راست را شیرین خواهد کرد. اجازه ندهید تلخی خودکامگی و توهمات کهنه، چهار سال دیگر بر مجلس و زندگی ما حاکم شود.

منشی زن قالیباف؛ گل سرسبد بانوان جبهه مظلوم‌ انقلاب

علی جعفری، فعال اصولگرا در توییتی درباره لیست منتشرشده از شورای ائتلاف اصولگرایان نوشت: یکی از بانوان محترمه حاضر در لیست، خواهر شوهر یکی از خانمهای عضو ائتلاف و مصاحبه کننده بانوان است. گل سرسبد بانوان لیست جبهه مظلوم‌ انقلاب هم منشی همسر سرلیست است.

 در روز انتخابات مرزهای رسمی کشور باز است

میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: در روز یازدهم اسفند ماه که انشاالله با حماسه باشکوه حضور مردم در پای صندوق رای مواجه هستیم، مرز های رسمی کشور برای مبادلات تجاری و مسافری باز خواهد بود و هیچ گونه محدودیتی برای تردد در این‌مرز ها وجود ندارد و هیچ خللی هم در انجام فعالیت های تجاری و رفت و آمدهای مسافرین عزیز ایرانی و عراقی رخ نخواهد داد.

برخی کشور ها در هنگام برگزاری انتخابات معمولا مرز های خود را مسدود می‌کنند ولی ما چنین محدودیتی را قائل نخواهیم بود و انشاالله انتخابات در امنیت کامل برگزار خواهد شد.

برادر حداد حرمت خود را حفظ کنید 

علی قلهکی فعال رسانه‌ای در توییتی به توهین‌حداد عادل به لیست‌های انتخاباتی واکنش نشون داد «حداد عادل درباره تعدد فهرست اصولگراها: همیشه در کنار چنار بلند(لیست شانا) چند پاجوش(لیست‌های دیگر) هم زده می‌شود! پ ن: برادر حداد، ای کاش حرمت خود را حفظ می‌کردید؛ احترامی که به شما گذاشته می‌شود نه بابت سازوکار شبه دیکتاتوری شانا بلکه بابت داماد بزرگوارتان است!

حرمت تان را حفظ کنید!

 کانال‌های تبلیغات تلویزیونی نامزدها

پخش برنامه‌ها و مناظره‌های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از کانال‌های ۲۰۰ گانه تبلیغات تلویزیونی صدا و سیما ادامه دارد؛ اقدامی که به گفته مردم، نقش مهمی در انتخاب آنها در انتخابات جمعه ۱۱ اسفند خواهد داشت.

  ۳۸۲۶ شعبه اخذ رای میزبان مردم تهران

 رئیس ستاد انتخابات تهران: در تهران ۳۸۲۶ شعبه اخذ رای میزبان مردم هستند و در مجموع در حوزه‌های انتخابیه تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس ۵ هزار شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده‌است.

 شناسنامه رأی‌دهندگان ممهور نمی‌شود

رییس سازمان ثبت احوال با اشاره به قانون جدید انتخابات، گفت: شناسنامه رأی‌دهندگان ممهور به مهر انتخابات نمی‌شود اما سابقه رأی‌ فرد رأی‌دهنده در پایگاه اطلاعات هویتی سازمان ثبت احوال ثبت می‌شود همچنین برای رفاه حال مردم همه ادرات ثبت احوال در کشور در روز انتخابات (۱۱ اسفند) فعال است.

در حین برگزاری انتخابات احراز هویت رأی دهندگان با سرعت انجام می شود و اصالت آنها تایید می شود تا رأی دهندگان بتوانند به راحتی و با اطمینان در انتخابات مشارکت داشته باشند.

در روز انتخابات تمام ادارات ثبت احوال در سراسر کشور فعال است تا اگر اشکالی در مدارک هویتی افراد باشد یا حتی نیاز به تعویض مدرک هویتی باشد، سریع اقدام شود.

انتهای پیام

کد خبر 18342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =