کد خبر 18760
۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶

در گفتگو با نمایندگان؛

علیرضا بیگی: یک سال است که دادگاه تجدید نظرم برگزار نمی‌شود

علیرضا بیگی: یک سال است که دادگاه تجدید نظرم برگزار نمی‌شود

نماینده مردم تبریز در مجلس، گفت: با وجود برگزاری سریع جلسه دادگاه بدوی برای رسیدگی به پرونده بنده در مورد دریافت خودروهای شاسی بلند توسط نمایندگان اما حدود یک سال است که دادگاه تجدید نظر برای این پرونده تشکیل نمی‌شود.

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با نمایندگان،  گفت: با وجود برگزاری سریع جلسه دادگاه بدوی برای رسیدگی به پرونده اینجانب درباره دریافت خودروهای شاسی بلند توسط نمایندگان و صدور حکم این دادگاه نزدیک به یک سال است که جلسه دادگاه تجدید نظر برای رسیدگی به این پرونده تشکیل نمی‌شود.

وی افزود: دادگاه بدوی یک سال حبس را برای بنده در نظر گرفته و هیئت‌های اجرایی نیز این حکم دادگاه بدوی را دلیل رد صلاحیت من عنوان کرده‌اند اما با وجود پیگیری‌های زیاد توسط وکیل بنده هنوز دادگاه تجدید نظر برای این منظور تشکیل نشده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پاسخی که به ما درباره عدم تشکیل دادگاه تجدید نظر برای رسیدگی به پرونده اینجانب داده می‌شود این است که پرونده‌های مهم‌تری در دستور کار قرار دارد و به همین خاطر جلسه دادگاه تجدید نظر برای رسیدگی به پرونده بنده تشکیل نمی‌شود.

انتهای پیام

کد خبر 18760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =